مدیریت منزل با GreenIQ

مدیریت منزل با GreenIQ

دستگاه جدیدGreenIQ، به کمک سرویس وب IFTTT و ساعت هوشمند شرکت اپل، کنترل فعالیت‌های مربوط به باغ و باغچه را بر عهده می‌گیرد.


امکان دسترسی به این دستگاه برای کاربر از طریق مچ او، استعاره‌ای است که اشاره به این موضوع دارد که می‌توان تنها با اشاره‌ای، نورپردازی مناظر و یا سیستم آبپاشی را فعال ساخت. علاوه بر این شما قادرید قوانین و شرایط جدید و کاملاً سفارشی را برای آن تعریف کنید؛ تا در شرایطی خاص، عملکردی خاص داشته باشد که همگی توسط کاربر تعریف شده‌اند.
علاوه بر این، این دستگاه قادر است در شرایطی که وجود دود کشف شده است، به صورت کاملاً خودکار سیستم آبپاشی را در محل مورد نظر فعال سازد. همچنین این دستگاه قادر به ارسال پیام از طریق سرویس‌هایی مثل توییتر است. به علاوه این دستگاه می‌تواند با تلفن همراه هوشمند نیز همکاری کند.
هدف شرکت سازنده از تولید چنین محصولی این بوده است که باغ و باغچه هوشمندتر شود و افراد حس ارتباط و کنترل بیشتری نسبت به آنها داشته باشند. در واقع پیش از این بین باغ و باغچه در منازل و سایر بخش‌های اتوماسیون خانگی، فاصله‌ای ایجاد شده بود که شرکت‌های تولیدکننده‌ی سیستم‌های خودکار خانگی، به کمک دستگاه‌هایی از این قبیل در تلاش برای از بین بردن این فاصله برآمدند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر