تلفن همراه هوشمند BlackPhone 2 ساخت شرکت Silent Circle از پلت‌فرم "اندروید برای کار" پشتیبانی خواهد کرد.

تلفن همراه هوشمند BlackPhone 2 ساخت شرکت Silent Circle از پلت‌فرم "اندروید برای کار" پشتیبانی خواهد کرد.

این ایده که برای کار و برنامه‌های شغلی، افراد تلفن‌های همراه جداگانه داشته باشند، مفهوم و ایده‌ی تازه‌ای نیست. شرکت گوگل هم بالاخره در این زمینه پا گذاشت، هرچند که کمی دیر است و تلفن همراه محیط کار و تلفن همراه شخصی را با هم ترکیب کرد.


این ایده که برای کار و برنامه‌های شغلی، افراد تلفن‌های همراه جداگانه داشته باشند، مفهوم و ایده‌ی تازه‌ای نیست. شرکت گوگل هم بالاخره در این زمینه پا گذاشت، هرچند که کمی دیر است و تلفن همراه محیط کار و تلفن همراه شخصی را با هم ترکیب کرد. نهایتاً نتیجه این شد که این کمپانی پلت‌فرم جدیدی در این زمینه ارائه کرد که سیستم‌عامل "اندروید برای کار" نام گرفت. این برنامه در ماه فوریه به عموم معرفی شد.علاوه بر این کمپانی گوگل معتقد است که این پلت‌فرم تمام ویژگی‌ها و ابزارهای لازم برای یک فرد شاغل را مهیا می‌کند؛ تمام امکاناتی که یک کاربر معمولی سیستم‌عامل اندروید به آن‌ها نیازی نخواهد داشت و از آن‌ها استفاده نخواهد کرد. در واقع این برنامه طراحی شده است تا اطلاعات کاری و شخصی خیلی راحت‌تر روی یک تلفن مدیریت و کنترل شوند. به عنوان مثال روی تلفن همراه، به کاربر پروفایل "کاری" ارائه می‌شود، پروفایلی که هیچ ارتباطی با اطلاعات و داده‌ی شخصی کاربر پیدا نمی‌کند.
کمپانی Silent Circle این تکنولوژی جدید شرکت گوگل، پلت‌فرم اندروید برای کار را تکمیل‌کننده‌ی ایده‌ی خود برای تلفن‌هایش دید. این شرکت به شدت بر روی امنیت و حریم شخصی کاربران متمرکز است. نسخه‌ی جدید تلفن‌های هوشمند عرضه شده توسط این کمپانی از این تکنولوژی جدید شرکت گوگل، پلت‌فرم اندروید برای کار پشتیبانی خواهد کرد.
این نسخه‌ی جدید تلفن همراه هوشمند، یک پردازنده‌ی 8 هسته‌ای خواهد داشت که در پهنای باند 1.7 گیگا هرتز، با حافظه‌ی سه گیگا بایت رم و 32 گیگا بایت حافظه‌ی داخلی کار می‌کند. نسخه‌ی پیشین آن صفحه نمایش 4.7 اینچی داشت اما این نسخه‌ی جدید، صفحه نمایش 5.5 اینچی دارد.
به عنوان نکته‌ی آخر،این کمپانی برای تلفن‌های همراه هوشمند تولیدی‌اش، سیستم‌عامل مخصوص به خود را دارد. نسخه‌ی جدید این سیستم‌عامل از گوگل پلی، سرویس پخش دیجیتال محتوای چندرسانه‌ای از شرکت گوگل، و سرویس‌های موبایل گوگل پشتیبانی خواهد کرد.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر