رونمایی هواوی از فبلت Mate S

رونمایی هواوی از فبلت Mate S

هواوی از فبلت جدید خود، با نام Mate S، در 11 شهریور، قبل از کنفرانس IFA در برلین رونمایی خواهد کرد. به نظر می رسد که هواوی قصد دارد عرضه فبلت Mate 8 را به سال آینده موکول کند ولی با این حال این غول بزرگ چینی، توزیع Mate S را متوقف نخواهد کرد.


این فبلت دارای یک صفحه نمایش 5.7 اینچی با وضوح تصویر 1080 پیکسل است و با پردازنده ی هشت هسته ای Kirin 935 و رم 3 گیگابایتی به قدرت می رسد. دوربین این فبلت 13 مگاپیکسل همراه با یک حسگر سونی IMX 278 است و اسکنر اثر انگشت نیز از دیگر ویژگی های این فبلت است.
در یک نگاه اجمالی به نظر می رسد که این فبلت باریک تر از  Mate 7 صفحه شش اینچی، باشد. اگر هواوی قابلیت دیگر Mate7 مانند قاب فلزی محکم و باتری بزرگش را نیز حفظ کرده باشد، Mate S یک دستگاه باارزش خواهد بود.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر