پایان کار TeamViewer برای ایرانیان؟!

پایان کار TeamViewer برای ایرانیان؟!

سایت TeamViewer از دسترس ایرانیان خارج شد

 TeamViewer نرم افزاری قدرتمند است که به شما امکان دسترسی به کامپیوترتان را از هر مکان از طریق اینترنت فراهم  می کند ( remote access ). البته برای استفاده از این امکان، روی هر دو کامپیوتر مبدا و مقصد باید نرم افزار TeamViewer نصب شده باشد. نرم افزار تیم ویور چیست؟ با استفاده از این نرم افزار دسترسی به دسکتاپ و کنترل از راه دور کامپیوتر می توانید فایل ها را جا به جا کنید ، چت کنید ، به تعمیر و عیب یابی کامپیوتر مقصد بپردازید یا چیزی را در کامپیوتر مقصد به نمایش بگذارید .

از برنامه TeamViewer می توانید برای برطرف کردن مشکلات دوستان و آشنایان خود با کامپیوترشان از راه دور، ارائه پرزنتیشن از راه دور بر روی کامپیوتر فرد دیگری و همچنین انتقال فایل بین دو کامپیوتر بهره بگیرید . ضمنا می توانید با استفاده از برنامه تیم ویور کامپیوتر دوستان آشنایان را کنترل کنید و یا دسکتاپ خود را به آنها نمایش دهید. یا اینکه بدون نمایش دسکتاپ خود به دیگران و مشاهده دسکتاپشان فقط به نقل و انتقال فایل بپردازید. ارتباطی که از این طریق بین دو کامپیوتر ایجاد می شود کاملا رمز نگاری شده و ایمن می باشد.

این نرم افزار راه حلی مناسب برای به اشتراک گذاری دسکتاپ است. شما می توانید با کنترل از راه دور دسکتاپ دوستانتان به آنها به صورت آنلاین کمک نمایید.

سایت این برنامه کاربردی امروز دسترس کاربران ایرانی خارج شد و با ورود به سایت TeamViewer با پیغام

 

"TeamViewer does not provide sales, service, or support of any kind to countries that would cause TeamViewer to violate the export provisions of the European Union or the United States or if this is in any way prohibited in accordance with the Common Foreign and Security Policy of the EU or with U.S. export law."

مواجه میشوید که ترجمه آن:

"TeamViewer  کشورها و سرویس هایی را که از  این نرم افزار خلاف مقررات اتحادیه اروپا و ایالات متحده آمریکا در هر صورتی استفاده کنند، پشتیبانی نمیکند"

باید دید این پیام چه پیامدهایی را به دنبال دارد و کشور ایران از این برنامه چه استفاده غیر قانونی داشته است.

منتظر خبرهای تکمیلی فیسیت باشید

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


4 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

Peyman

سه‌شنبه, 25 آبان 1395

سلام
ممنون از سایت عالیتون ;)

پاسخ

وحید

سه‌شنبه, 25 آبان 1395

با سلام . خدمت شما دوستان
در کل برخی شرکتهای نرم افزاری برون مرزی با سیاستهای پلید وبا شعار همیشگی کشورهای غربی مبنی بر تحریم اقتصادی اجازه استفاده از نرم افزار را به ما نمی دهند از جمله این سایت ها مانند سایت آمازون که برای خرید برخی افراد بعد از واریز وجه سایت را برای کشور ایران بلوکه کرد مانند سایت انویدیا که به هیچ وجه نمیتوان به طور مستقیم از آن استفاده کرد و سایت اینتل در مجموع با این اهداف به دنبال چه چیزی هستند معلوم نیست در صورتی که حتی برخی از این کشورها برای جستجو ی برخی برنامه های خاص به دنبال سایت های کشورمان برای استفاده از آنها هستند ....

پاسخ

irmacfa

سه‌شنبه, 25 آبان 1395

خوب میریم از برنامه های دیگه استفاده میکنیم ماشالله کم نیست برنامه های مثل این

پاسخ

حمید

جمعه, 28 آبان 1395

سایت غیرفعاله ولی همچنان خود برنامه رو اگه نصب داشته باشی بدون اشکال داره کار میکنه.

پاسخ

ثبت نظر