چگونه در بازی میدان نبرد 1 بهترین بازیکن پشتیبان شویم؟

چگونه در بازی میدان نبرد 1 بهترین بازیکن پشتیبان شویم؟

در بازی میدان نبرد 1 بازیکنی که نقش نیروی پشتیبانی را در کنار نیروهای پزشکی ایفا می کند، اهمیت زیادی دارد. کاربری که این بازیکن را هدایت می کند در واقع مسئولیت تامین مهمات، تعمیر خودروها و سلاح ها و همچنین استفاده از خمپاره انداز برای دفاع از مناطقی که به شدت زیر آتش دشمن هستند، را بر عهده دارد.

شما از دو روش می توانید این کارها را انجام دهید:

-    به کار گیری قواعد پایه تهاجم
-    مجهز شدن به وسایل ایده آل

•    به کار گیری قواعد پایه تهاجم

نکاتی وجود دارد که هر بازیکن مهاجمی باید آن ها را به یاد داشته باشد، حال مهم نیست که در چه منطقه و یا نقشه ای باشد و یا این که از چه تجهیزاتی استفاده کند. این نکات عبارتند از:

تامین حداکثر مهمات

اولین وظیفه شما این است که مهمات تیم را تامین کنید. هر گاه که نیروهای خودی را می بینید حتی اگر که از شما درخواستی نشده و یا این که بازیکننان تا حدی مهمات دارند، باز هم به آن ها مهمات دهید. این کار باعث می شود که امتیاز بیشتری دریافت کنید و مورد توجه تیم قرار گیرید. شما همچنین باید نقشه خود را زیر نظر داشته باشید تا هر زمانی که به مهمات نیاز شد، نیروهایتان را تامین کنید.

استفاده از خمپاره انداز در مناطق زیر آتش

آیا تیم شما برای دستیابی به هدف بازی تحت فشار زیادی است؟ اگر که این چنین است باید یکی از تجهیزات خود را با یک خمپاره انداز تعویض کنید.

در چنین موقعیتی دو آپشن در پیش روی خود دارید: 1- استفاده از خمپاره زمینی و 2- استفاده از مواد منفجره هوایی. گزینه اول اهداف زمینی را مورد هدف قرار می دهد و شما می توانید با استفاده از آن ها ماشین آلات و نیروهای پیاده دشمن را مورد حمله قرار دهید؛ این در حالی است که مواد منفجره هوایی در آسمان منفجر می شوند و منطقه گسترده تری را تحت پوشش قرار می دهند. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که برای استفاده از خمپاره های زمینی باید دقت بالایی  داشته باشید.

شلیک کردن زیاد

سلاح های اولیه ای که در اختیار سربازان مهاجم قرار می گیرند از نوع مسلسل های سبک (LMG ها) می باشند. این سلاح ها دقت بالایی دارند و کمتر لگد می زنند در حالی که مابقی سلاح های بازی این چنین نیستند. یکی دیگر از مزیت های سلاح های سبک این است که کاربر می تواند آن ها را با یک بسته جنگی مجددا پر کند.

تعمیر وسایل نقلیه

اگر که جوخه شما می خواهد از یک تانک استفاده کند، فراموش نکنید که وسایل تعمیرات را نیز همراه خود بردارید زیرا بدون چنین ابزارهایی عملا کارایی زیادی ندارید.

زمانی که از فاصله ای دور وسیله نقلیه شما مورد هدف قرار می گیرد، بهتر است که از آن پیاده شوید، در موضعی مخفی شوید و سپس قسمت آسیب دیده را تعمیر کنید. این کار باعث می شود که راننده بتواند خودرو را هدایت کند و یا این که به شلیک کردن ادامه دهد. 

•    مجهز شدن به تجهیزات ایده آل

در بازی میدان نبرد 1 ترکیب های تجهیزاتی مختلفی در اختیار کاربر قرار گذاشته می شود که در ادامه به تعدادی از آن ها اشاره شده است:

منهدم کننده استحکامات دشمن

میدان های ناهموار نبرد باعث می شوند که تیم شما در مقابل استحکامات بسیار محکمی قرار بگیرد. در چنین موقعیت هایی نیروی پشتیبانی باید خمپاره انداز های دشمن را هدف بگیرد و آن ها را تضعیف کند. در این موقعیت خود را پشت یک پوشش قرار دهید اما فاصله خود را حفظ نمایید زیرا خمپاره ای که پرتاپ می کنید نباید سریعا منفجر شود. مهارت یافتن در چنین موقعیت هایی کمی زمان می برد اما زمانی که بتوانید فاصله مناسب را تشخیص دهید یاد می گیرید که در چه مکانی مستقر شوید.

سلاح اولیه: در چنین موقعیت هایی کمتر در مبارزه های دارای فاصله نزدیک درگیر می شوید از این رو می توانید هرچه که می خواهید بردارید. 

سلاح  کمری: هر سلاحی را که دوست دارید، بردارید؛ در این بین هفت تیرهای دور برد هم کارایی خوبی دارند. هفت تیر شماره سه می تواند کارایی بسیار خوبی داشته باشد.

تجهیزات: اگر که نیروهای دشمن دارای زره پوش هستند خمپاره اندازه HE را انتخاب کنید اما در صورتی که تنها با نیروهای پیاده دشمن روبرو هستید خمپاره هوایی را انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که صندوق مهمات را نیز انتخاب کنید تا بتوانید خود و تیمتان را تامین نمایید.

نارنجک: نارنجک های دودزا را فراموش نکنید. این سلاح ها جان شما را در مقابل شلیک های نیروهای تک تیرانداز دشمن حفظ می کنند و می توانند فرصت مورد نیاز برای فرار کردن را در اختیار شما قرار دهند.

خدمه تانک

یک خدمه تانک خوب به یک تعمیر کار هم برای تعمیر وسیله نقلیه خود نیاز دارد. داشتن یک جوخه کامل که با یکدیگر در تانک کار می کنند و تعامل خوبی دارند احساس خوبی را برای کاربر ایجاد می کند و حال اگر که شما بتوانید هوشمندانه با آن ها ارتباط برقرار کنید می توانید امتیاز زیادی کسب نمایید. 

سلاح اولیه: در این موقعیت MG15 n.A که از نوع BAR M1918  می باشد، بهترین سلاح موجود محسوب می شود. به یاد داشته باشید که تنها زمانی که نیروهای پیاده دشمن زیاد به شما نزدیک شده اند و باید برای دفاع از تانک پیاده شوید، از این سلاح استفاده کنید. 

سلاح کمری: هر اسلحه ای را که می خواهید انتخاب کنید؛ هفت تیر P08 هم گزینه خوبی محسوب می شود.

تجهیزات: در چنین موضعی بدون شک به ابزار آلات نیز برای انجام تعمیرات نیاز دارید؛ شما همچنین باید برای منفجر کردن وسایل نقلیه دشمن خود را به کیف های شارژی انفجاری مجهز سازید و علاوه بر این صندوق های مهمات را نیز با خود ببرید تا زمانی که تانک خود را از دست می دهید بتوانید با نیروهای دشمن مقابله کنید.

نارنجک: نارنجک های دودزا می توانند در چنین موقعیت هایی در صورتی که می خواهید فرار کنید و یا تانک خود را تعمیر نمایید، فرصت کافی را در اختیار شما قرار دهند.

نیروی پشتیبانی خط مقدم

 در بازی میدان نبرد 1 بارها پیش می آید که شما و تیمتان بخواهید به یک هدف به صورت دست جمعی حمله کنید. در چنین موقعیت هایی نیروهای پزشکی مشغول مداوای زخمیان می شوند، تک تیر اندازها جناحین را پاک سازی می کنند، نیروهای حمله مواد منفجره را جاسازی می کنند و نیروهای پشتیبانی هم نقش تامین سازی را برعهده دارند. در این زمان شما باید مهمات، نارنجک و سلاح های دارای خشاب بزرگ را برای خود و تیمتان بردارید. 

سلاح اولیه: بهترین دوست شما در این لحظه سلاح MG15 n.A. می باشد که به یک خشاب 100 گلوله ای مجهز است و دقت، قدرت و کنترل بسیار خوبی نیز دارد.

سلاح کمری: هر اسلحه ای را که می خواهید انتخاب کنید؛ هفت تیر P08 هم گزینه خوبی محسوب می شود.

تجهیزات: در این لحظه باید صندوق مهمات را به همراه داشته باشید تا بتوانید با آن خود و هم ردیفانتان را تامین کنید؛ شما علاوه بر این باید کیف های شارژی انفجاری را نیز بردارید. این مواد منفجره می توانند به وسایل نقلیه دشمن متصل شوند و بعد از چند ثانیه به صورت خودکار منفجر گردند.

نارنجک: نارنجک های انفجاری، آتش زا و ترکشی می توانند آسیب زیادی را به دشمن وارد کنند.

منبع خبر: windowscentral

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر