گوشی سامسونگ گلکسی Note5 با قلم S Pen

گوشی سامسونگ گلکسی Note5 با قلم S Pen

گوشی گلکسی نوت 5، به صورت رسمی عرضه شد. این گوشی به صورت آلومینیومی، شیشه ای طراحی شده است و در رنگ های سیاه، سفید و نقره ای موجود است.


Note5  دارای قلم S Pen  می باشد که برای یادداشت نویسی بر روی صفحه ی گوشی هوشمند مناسب است. ضخامت گوشی 7.6 میلی متر و وزن آن گرم 171 گرم است. در دکمه home آن نیز یک اسکنر اثر انگشت تعبیه شده است.
Note 5 صفحه نمایش AMOLED  با سایز 5.7 اینچی دارد و با پردازنده ی هشت هسته ای، 64 بیتی اکسینوس 7420 با طراحی 14nm و رم 4 گیگابایت به قدرت می رسد. این دستگاه در دو مدل با حافظه 64 گیگابایتی و 32 گیگابایتی عرضه شده است.
دوربین اصلی گوشی، 16 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسل است. این گوشی دارای یک باتری 3000 میلی آمپری و نیز غیر قابل جابجایی است.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر