گوشی ال جی V30 تنها یک نمایشگر دارد!

گوشی ال جی V30 تنها یک نمایشگر دارد!

ایوان بلس، منبع خبری دنیای گوشی های همراه، اخیرا اعلام کرده است که ال جی آپشن نمایشگر ثانویه ضخیم تر را برای مدل V30 عرضه نمی کند. این منبع خبری جزییات دیگری را در این زمینه بیان نکرده و تنها به این نکته بسنده کرده است که نمایشگر دوم احتمالا جای خود را به یک تغییر دیگر می دهد!

فلسفه خوش بینی طرفداران گوشی های سری V ال جی را قانع می سازد که امیدوار باشند که سازنده این گوشی های هوشمند می خواهد یک تغییر بهتر را در گوشی جدید خود ایجاد کند با وجود این ایوان بلس چندان تمایلی به دادن اطلاعاتی در این زمینه نداشته است.

V10 اولین گوشی از طرف شرکت ال جی بود که به یک نمایشگر ضخیم تر به عنوان یک مشخصه فریبنده مجهز شد؛ بعد از این محصول سازنده کره ای سپس با عرضه گوشی ال جی V20 و ارائه یک نمایشگر بهتر توانست کمی جایگاه خود را در میان کاربران بهبود بخشد. 

نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که نمایشگر ثانویه در آینده ای نزدیک به صورت یک ویژگی معمولی از طرف سازندگان گوشی های هوشمند عرضه نمی شود، با وجود این کاربران زیادی هم اکنون خواستار آن شده اند. 

ایوان بلس اطلاعات خود را بر مبنای تصاویر و جزییاتی که اخیرا در مورد گوشی ال جی V30 منتشر شده، عرضه کرده است؛ اگر که این شخص این اطلاعات را در اختیار منابع خبری نگذاشته بود به سختی می توانستیم بگوییم که مطالب جدیدی در مورد محصولی که قرار است 9 ماه دیگر در معرض عموم قرار گیرد، منتشر شده است از این رو می توان به اطلاعات منتشر شده تا حدی اطمینان کرد.

اگر که یکی از طرفداران گوشی های سری V ال جی هستید و صرفا به دلیل نمایشگرهای ثانویه این محصولات به آن ها علاقمند شده اید، به شما توصیه می کنیم که نگران نباشید زیرا حتی اگر که اطلاعات کنونی ایوان بلس صحت داشته باشند، از آنجایی که فاصله زمانی زیادی تا رونمایی از گوشی ال جی V30 باقی مانده است می توان انتظار داشت که سازنده کره ای نظر خود را در مورد تصمیمی که هم اکنون گرفته است، عوض کند.

 

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر