بهترین بازی های فضایی سیستم عامل ویندوز 10!

بهترین بازی های فضایی سیستم عامل ویندوز 10!

بازی های فضایی بهانه های خوبی برای گذراندن زمان هستند زیرا کاربر را قادر می سازند که با بهره گیری از قدرت تخیل خود فکر کند که آینده چه چیزهایی را با خود به همراه می آورد.

ویندوز استور مجموعه بزرگی از بازی های مختلف را در خود دارد که در این بین بازی های فضایی کمی مورد کم لطفی کاربران قرار گرفته اند با وجود این نکته ای که باید به آن اعتراف کرد این است که این بازی ها هم می توانند برای مدت زمان زیادی کاربر را در یک مکان با یک گوشی هوشمند منجمد کنند. در این نوشتار به معرفی مجموعه ای از بهترین بازی های فضایی پرداخته شده است که قابلیت پشتیبانی سیستم عامل ویندوز 10 گوشی های همراه و رایانه های شخصی را دارند. 

جنگ ستارگان: فرمانده (Star Wars Commander)

شما نمی توانید بحث بازی های فضایی را پیش بکشید و در مورد بازی جنگ ستارگان حرفی نزنید. در میان این سری از محصولات بازی Angry Birds Star Wars هم وجود دارد با وجود این گاهی محصولات قدیمی به گونه ای بهتر می توانند توجه متقاضیان را به خود جلب کنند. بازی جنگ ستارگان: فرمانده به کاربر اجازه می دهد که بسته به انتخاب خود جز نیروهای امپراطوری باشد و یا شورشی. بعد از انجام این انتخاب کاربر می تواند پایگاه های خود را بسازد و به نیروهای طرف مقابل حمله کند.

این بازی که برای گوشی های همراه و رایانه های شخصی عرضه شده است کاراکترهایی کلیدی مانند دف ودر، هان سولو، لوک اسکای واکر و پرنس لیا را نیز در اختیار کاربر می گذارد. در این بازی کاربر علاوه بر این می تواند به واحدهای خود فرمان دهد تا نیروهای مختلف را آرایش دهند و یا این که به جنگ بفرستند.

در نسخه ویندوز 10 این بازی علاوه بر این کاراکترهایی مانند هوت، یاوین 4 و دندوران نیز ایفای نقش می کنند تا کاربر بتواند شباهت های بیشتری بین این محصول و نسخه اولیه بازی جنگ ستارگان بیابد. این بازی همچنین امکان ارتقاء توانایی نیروها، قهرمانان و جنگ افزارها را نیز در اختیار کاربر می گذارد؛ شما همچنین این فرصت را دارید که با دوستان خود تیم بسازید تا نیروهای قدرتمندتری را در اختیار داشته باشید.

جنگ ستارگان: فرمانده یک بازی رایگان است که خریدهای داخلی نیز دارد. این محصول یک بازی استراتژیک بسیار سخت می باشد که توانایی های کاربر را در این ژانر از بازی ها به چالش می کشد.

تشعشع (Radiant)

بازی های تیراندازی فضای از جمله بهترین بازی های موجود می باشند و در این میان رادیانت حرف های زیادی برای گفتن دارد. در این بازی کاربر باید با انواع مختلفی از موجودات فضایی مقابله کند تا بتواند به سراغ فرماندهان آن ها برود؛ در رادیانت کاربر همچنین می تواند با جمع آوری بسته های نیرو زا و سلاح های خاص قدرت جنگی خود را در جنگ با نیروهای دشمن افزایش دهد.

این بازی زیبا 6 سلاح قابل ارتقاء، 12 بسته نیرو زا و بیش از 100 مرحله و 10 غول را برای مبارزه در خود دارد. از دیگر مشخصات این محصول می توان به سه میزان سختی آن اشاره کرد که به کاربر این امکان را می دهد تا بهتر وضعیت بازی را مطابق با توانایی های خود انتخاب کند. 

رادیانت یک بازی رایگان است که برای سیستم عامل های ویندوز 10 گوشی های همراه و رایانه های شخصی طراحی شده است. این محصول از یک گرافیک 8 بیتی کلاسیک و قابلیت کنترلی لمسی ساده بهره می برد و علاوه بر این با گیم پلی پیچیده خود کاربر را مجبور می سازد تا هدف گیری های دقیق تری داشته باشد. 

لوس ایلینز (Los Aliens)

 لوس ایلینز یک بازی پازلی فضایی می باشد که برای رایانه های شخصی و گوشی های هوشمند عرضه شده است. در این بازی کاربر دنیاها و تمدن های جدیدی را کشف می کند و با گونه های جدیدی از زندگی روبرو می شود. این محصول دو حالت مختلف، 18 نوع گیم پد و بیش از 170 مرحله گوناگون را در اختیار کاربر می گذارد؛ هر یک از این مراحل یک هدف خاص دارد که کاربر باید به آن ها برسد. 

لوس ایلینز یک بازی رایگان و پر چالش با گرافیکی رنگارنگ می باشد. این بازی ماجراجویی های سایر بازی های فضایی را ندارد اما به کمک پازل های فضایی استراتژیک خود اوقات خوبی را برای کاربر فراهم می سازد.

سیاره های ویران شده (Smashing Planets)

سیاره های ویران شده یک بازی موبایل است که در آن کاربر باید با گروهی از موجودات فضایی که می خواهند زمین را نابود کنند مقابله کند و با به کارگیری سیستم های دفاعی زمین کشتی های فضایی دشمن را قبل از این که به سیاره زمین آسیب بزنند، نابود کند. این بازی دو حالت مبارزه ای و دفاعی را در خود دارد که در حالت دفاعی کاربر باید در 16 مرحله با دشمنان خود مبارزه کند و در حالت دفاعی باید تا جایی که می تواند قبل از این که زمین نابود شود، در برابر حمله موجودات فضایی دوام بیاورد. 

از دیگر مشخصات این بازی می توان به گرافیک مفصل، ویژگی های کنترلی لمسی آسان و سختی تدریجی آن اشاره کرد. این بازی 0.99 دلار قیمت دارد و به نوعی ویژگی های بازی پایگاه موشکی (Missile Command) را در ذهن تداعی می کند. 

هیلو: حمله به اسپارتان (Halo: Spartan Assault)

بازی های هیلو شاید کمی قدیمی باشند اما نسخه " حمله به اسپارتان " این محصولات آمده است تا ثابت کند که هنوز هم می تواند در دنیای گوشی های همراه و رایانه های شخصی اوقات خوبی را برای کاربر فراهم سازد. این بازی 30 مرحله ای چالش هایی هفتگی، قابلیت هایی تنظیمی و هدف هایی از نسخه های ایکس باکس را در خود دارد. در این نسخه کاربر همچنین می تواند مدال های نسخه 4 را نیز به دست بیاورد.

هیلو: حمله به اسپارتان از یک گرافیک مفصل و کنترل لمسی ساده بهره می برد اما می تواند دستگاه های کنترلی جانبی نظیر ماوس، صفحه کلید و کنترلرهای ایکس باکس را نیز پشتیبانی کند. این محصول همچنین کاربر را قادر می سازد تا با استفاده از اکانت مایکروسافت خود گیم پلی بازی را بین دستگاه های مختلف هماهنگ کند تا از این طریق جریان بازی از طریق یک نمایشگر بزرگ تر هم قابل دیدن باشد. 

هیلو: حمله به اسپارتان 2.99 دلار قیمت دارد با وجود این یک نسخه رایگان نیز از آن عرضه شده است که کاربر را در 30 مرحله مبارزاتی شرکت می دهد. 

منبع خبر: windowscentral

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر