نسخه دوم بازی Hill Climb Racing هم به زودی برای سیستم عامل های اندروید و iOS عرضه می شود!

نسخه دوم بازی Hill Climb Racing هم به زودی برای سیستم عامل های اندروید و iOS عرضه می شود!

نسخه اندروید در تاریخ 28 نوامبر (8 آذر) و نسخه iOS در ماه دسامبر (11 آذر تا 11 دی) در اختیار کاربران قرار می گیرد.

یکی از محبوب ترین بازی های خودرو سواری در دنیای گوشی های هوشمند بازی Hill Climb Racing می باشد که تنها نسخه اندروید آن بیش از 100 میلیون کاربر داشته است؛ حال شرکت فینگر سافت (Fingersoft) به دلیل موفقیت بزرگ این محصول تصمیم گرفته است که نسخه دوم آن را نیز وارد بازار کند.

سازندگان این بازی گفته اند که کاربران سیستم عامل اندروید قبل از کاربران سیستم عامل iOS، در تاریخ 28 نوامبر می توانند این بازی را از گوگل پلی استور دریافت کنند. طبق اطلاعات منتشر شده کاربران گوشی های اپل باید کمی بیشتر صبر کنند تا این بازی را در ماه دسامبر دریافت نمایند.

فینگر سافت گفته است که نسخه دوم بازی محبوبش نسبت به نسخه ابتدایی این محصول از برخی جهات ارتقاء یافته است و می تواند ویژگی های جدیدی را در اختیار کاربران بگذارد. یکی از این ویژگی ها حالت بازی چند نفره اسنکرون می باشد که کاربران را قادر می سازد تا در کنار یکدیگر در مسابقات این بازی شرکت کنند؛ به کمک این قابلیت کاربران می توانند در 30 مرحله با دوستان و یا سایر شرکت کنندگان مسابقه دهند.

ویژگی دیگر نسخه دوم بازی Hill Climb Racing حالت تک نفره نامحدود جدید این بازی می باشد. فینگر سافت علاوه بر این ویژگی ها، امکان تغییر دادن لباس ها، رنگ خودروها و بهینه سازی خودروها را نیز برای کاربران فراهم کرده است.

مانند نسخه اول، این نسخه نیز قرار است به طور رایگان و با خرید داخلی در اختیار کاربران گذاشته شود.

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

Yavar007

دوشنبه, 01 آذر 1395

kheyli vagte umade

پاسخ

ثبت نظر