نوکیا در کنگره جهانی موبایل 2017 از گوشی های خود رونمایی می کند!

نوکیا در کنگره جهانی موبایل 2017 از گوشی های خود رونمایی می کند!

نوکیا، برند افسانه ای دنیای گوشی های موبایل، پس از مدتی کناره گیری از این صنعت، سال آینده دوباره وارد میدان می شود. این مطلب چند روز پیش توسط منابع خبری مختلفی تایید شد.

اما نکته ای که بیشتر از خبرهای قبلی می تواند طرفداران این سازنده فنلاندی را خوشحال کند این است که این سازنده می خواهد از اولین گوشی خود در کنگره جهانی موبایل 2017 رونمایی کند. اچ ام دی گلوبال (HMD Global)، سازنده ای که هم اکنون می تواند تا ده سال آینده گوشی های نوکیا را عرضه کند، حضور خود را در این نمایشگاه که از تاریخ 27 فوریه (9 اسفند) آغاز می شود، تایید کرده است.

تنها دلیل منطقی حضور شرکت اچ ام دی عرضه گوشی های هوشمند می باشد و حال که این سازنده بر روی ساخت گوشی های هوشمند برند نوکیا متمرکز شده است، می توان انتظار داشت که در این کنگره از این گوشی ها رونمایی کند. تنها نکته ای که هنوز روشن نشده این است که اچ ام دی گلوبال و نوکیا چه تعداد گوشی هوشمند را می خواهند در سه ماهه اول سال 2017 در معرض عموم قرار دهند و علاوه بر این دقیقا در چه زمانی می خواهند این محصولات را وارد بازار کنند.

هم اکنون تنها جزییات مرتبط با یک گوشی هوشمند از طرف این سازندگان منتشر شده است که نوکیا D1C نام دارد و قرار است که با سیستم عامل اندروید 7 نوقا در معرض عموم قرار گیرد. طبق اطلاعات موجود این محصول یک گوشی رنج متوسط می باشد که از یک پردازشگر چهار هسته ای 1.4GHz کوالکام اسنپدراگون 430، رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 یا 32 گیگابایتی بهره می برد. شایعه شده است که این گوشی هوشمند به یک دوربین قدرتمند 16 مگاپیکسلی و نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی 1080 پیکسلی نیز مجهز می باشد. 

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر