کدام گوشی هوشمند بهترین دوربین سلفی را دارد؟

کدام گوشی هوشمند بهترین دوربین سلفی را دارد؟

به کمک گوشی های زیر می توانید بهترین تصاویر سلفی را از خود بگیرید!

بهترین گوشی هوشمند غیر سامسونگ، گوگل پیکسل/پیکسل XL

هر کاربری که تنها چند هفته را با گوشی های گوگل پیکسل یا پیکسل XL گذرانده باشد، تایید می کند که دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی این محصولات عملکرد بسیار خوبی دارد؛ اگرچه که گوگل در ساخت آن تنها از یک گشودگی f/2.4 استفاده کرده است. این دوربین نمی تواند مانند دوربین گوشی های سامسونگ ویژگی های زیادی را در اختیار شما بگذارد با وجود این شما می توانید با استفاده از نرم افزار هایی مانند بست می سلفی کمرا (BestMe Selfie Camera) چنین محدودیت هایی را نیز برطرف کنید.

یک ویژگی دیگر: کاربر همچنین می تواند در گوشی های پیکسل مانند گوشی گلکسی S7 سامسونگ با دو بار لمس کردن کلید خانه دوربین سلفی این گوشی های هوشمند را آماده تصویر برداری کند.

حرف آخر: اگر که بروز رسانی های نرم افزاری سریع گوگل نسبت به ویژگی های دوربین اهمیت بیشتری برای شما دارد، گوشی های پیکسل/پیکسل XL گوگل بهترین گزینه برای شما محسوب می شوند.

بهترین گوشی اقتصادی، هانر 8 هواوی

هواوی همیشه به دلیل قابلیت های دوربین های سلفی گوشی هایش به خود افتخار می کرده است که البته دلیل خوبی هم برای این کار دارد. هانر 8 یک گوشی رنج ابتدایی می باشد که به یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی مجهز شده است. این دوربین به گشودگی f/2.4 و چند ویژگی مختلف نظیر پرفکت سلفی (Perfect selfie) مجهز شده است که تصویر برداری را تا حدی برای کاربر راحت می کند.

یک ویژگی دیگر: هانر 8 از یک دوربین 12 مگاپیکسلی اصلی هم بهره می برد بنابراین از این نظر هم می توانید قابلیت های خوبی را در اختیار داشته باشید.

حرف آخر: اگر که نمی خواهید بهای زیادی را برای یک گوشی هوشمند بپردازید اما داشتن یک دوربین سلفی باز هم برای شما اهمیت دارد، توصیه می کنیم که هانر 8 را نیز در لیست انتخاب خود قرار دهید.

بهترین از هر نظر، سامسونگ گلکسی S7

سامسونگ مفهوم دوربین سلفی و اهمیت تصاویر آن را از هر نظر به طور کامل درک کرده است. دوربین 5 مگاپیکسلی سلفی گوشی گلکسی S7 این سازنده شاید در مقایسه با سایر گوشی های هوشمند رزولوشن چندان بالایی نداشته باشد اما می تواند تصاویر بسیار خوبی را در اختیار کاربر بگذارد. این گوشی هوشمند علاوه بر این می تواند ویژگی های سلفی سودمندی را از خود ارائه کند که از جمله این ویژگی ها می توان به قابلیت های filter effects یا Wide selfie mode اشاره کرد که مانند یک نرم افزار فوتوشاپ فوری عمل می کند و یا لنزهای سلفی گلکسی S7 را به لنزهای واید انگل مبدل می سازد تا تعداد افراد بیشتری در کادر عکس قرار گیرند.  

یک ویژگی دیگر: شرکت هایی نظیر AT&T گوشی گلکسی S7 را در قالب هایی محکم تر در اختیار کاربران می گذارند؛ علاوه بر این سازنده کره ای ویژگی های این محصول را در یک گوشی بزرگ تر نیز با نام گلکسی S7 اج ارائه کرده است تا کاربران بتوانند چنین قابلیت هایی را در کنار یک نمایشگر بزرگ تر هم در اختیار داشته باشند.

حرف آخر: سخت افزار دوربین سلفی گوشی گلکسی S7 می تواند بهترین تصاویر سلفی را از شما بگیرد.

چرا گلکسی S7 سامسونگ بهترین دوربین سلفی را دارد؟

دوربین 5 مگاپیکسلی گوشی گلکسی S7 سامسونگ از قابلیت های تصویر برداری خودکار HDR و گشودگی f/1.7 بهره می برد. این دوربین علاوه بر این با دو بار لمس کردن سریع کلید خانه فعال می شود و می تواند به کمک یک ویژگی به نام لایو برودکست (Live broadcast) تصاویر سلفی شما را به اشتراک بگذارد.

نتیجه گیری

سامسونگ اهمیت تصاویر سلفی را درک کرده و از زمانی که گوشی گلکسی S III را وارد بازار کرد، در تلاش بوده است که این قابلیت را با بهترین کیفیت ممکن در اختیار کاربران بگذارد. دوربین سلفی گلکسی S7 این سازنده رزولوشن کمی دارد با وجود این می تواند قابلیت های مختلفی نظیر spotlight effect را در اختیار کاربر بگذارد که درخشندگی تصاویر سلفی دوربین را بیشتر می کند. 

منبع خبر: androidcentral

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر