کاهش شدید قیمت هوآوی نوا پلاس در بازار ایران

کاهش شدید قیمت هوآوی نوا پلاس در بازار ایران

گوشی هوشمند نوا پلاس از شرکت هوآوی که حدودا 10 روز است وارد بازار کشور ایران شده است، دچار کاهش قیمت بسیار شدید و غیر قابل انتظاری شده است.

شرکت چینی هوآوی در جریان کنفرانس  IFA 2016 از موبایلی میان‌رده با نام نوا پلاس رونمایی کرد. این تلفن هوشمند که یک اسمارت فون زیبا، با کیفیت و قدرتمند است می‌تواند جایگزینی مناسب برای گوشی آنر 8 یا نکسوس 6 پی باشد. گوشی  نوا پلاس در روز 19 آبان وارد بازار ایران شد اما نکته جالب در مورد این محصول این است که قیمت این گوشی به طور غیر قابل انتظاری کاهش یافته است و انتظارمی‌رود سیر نزول قیمتی آن تا یک میلیون و صد هزار تومان ادامه داشته باشد.

 طبق پیگیری وبسایت جی اس ام از نمایندگان اصلی فروش شرکت هوآوی این گوشی هوشمند از زمان معرفی تا امروز، دچار کاهش قیمتی حدود 25 درصد (280 هزار تومان) شده است. این گوشی در خارج از کشور هم اکنون با قیمتی در حدود 400 دلار در حال فروش است.
در ادامه شاهد لیست قیمت گوشی هوآوی نوا پلاس هستید


 

برای مشاهده قیمت‌‌ اولیه هوآوی نوا پلاس در بازار ایران کلیک کنید

توصیه می کنیم برای خرید این موبایل کمی صبر کنید تا قیمت این اسمارت فون به قیمت واقعی خود نزدیک شود و روند افت شدید قیمت به اتمام برسد.

نظر شما درباره موبایل هوآوی نوا پلاس و افت قیمت شدید این گوشی هوشمند چیست؟

منبع خبر: gsm

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

arsenal

دوشنبه, 04 بهمن 1395

گوشیه نوا چه موقه وارد بازار ایران میشود.

پاسخ

ثبت نظر