کامپیوترهای قدیمی اپل، بهترین گلدان ها برای گل های ما!

کامپیوترهای قدیمی اپل، بهترین گلدان ها برای گل های ما!

از این طریق می توانید به بهترین نحو گل های خود را سر حال نگه دارید!

چگونه می توانیم از سخت افزارهای قدیمی شرکت اپل به بهترین نحو استفاده کنیم؟ باید همچنان آن ها را به کار گیریم و از نرم افزارهای قدیمی آن ها طبق خواسته کوپرتینو، استفاده کنیم و یا این که آن ها را به موزه ها اهدا کنیم تا طرفداران این وسایل با اشتیاق به نمایشگرها و مجموعه کلیدهای ناهمگون آن ها برای مدتی طولانی خیره شوند؟ کریستوف گویینت و یا همان آقای گیاه (Monsieur Plant) ایده بهتری را پیشنهاد کرده است.

این هنرمند پاریسی در جدیدترین پروژه خود با نام " در دستگاه های مک خود گلدان بکارید " از برخی از محصولات قدیمی اپل به عنوان باغچه هایی کوچک استفاده کرده است. در این میان می توان به مکینتاش کلاسیک، iMac جی 3 و iMac جی 5 اشاره کرد که به گونه ای خلاقانه و باور نکردنی به خانه گل هایی زیبا مبدل شده اند. 

برای مثال مکینتاش کلاسیک خانه یک درخت بونسای (bonsai) کوچک شده که ریشه ها و خاک گیاه را نمایشگر و یک جوانه کوچک را ماوس دستگاه در بر گرفته است. در برخی از دستگاه ها نظیر iMac جی 3 هم شاخ و برگ های گیاه به طور جالبی در محفظه اصلی دستگاه قرار گرفته است؛ در این بین گیاهانی که از نمایشگرهای دستگاه های iMac جی 5 و پاور بوک بیرون آمده اند، نیز نمای بسیار زیبایی را خلق کرده اند. 

در کل می توان گفت که چنین خلاقیت هایی می توانند زیبایی یک خانه را چندین برابر کنند. انتظار می رود که برخی از صاحب نظران با چنین دیدگاهی مخالف باشند اما می توان گفت که چنین خلاقیت هایی احتمالا بهترین روش برای استفاده کردن مجدد از یک فناوری قدیمی می باشند.  

منبع خبر: engadget

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر