عذرخواهی سامسونگ از طریق روزنامه های آمریکایی از کاربران

عذرخواهی سامسونگ از طریق روزنامه های آمریکایی از کاربران

انفجار گلکسی نوت ۷ و مشکلاتی که در ماشین‌های لباسشویی سامسونگ به وجود آمد، این شرکت کره‌ای را شرمنده کردند. حال سامسونگ در روزنامه‌های آمریکایی از مشتریانش عذرخواهی کرده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همان‌طور که احتمالا تاکنون متوجه شده‌اید، چندی پیش سامسونگ محصولی را با نام گلکسی نوت ۷ عرضه کرد که با استقبال نسبتا خوبی مواجه شد؛ اما مدتی بعد تعدادی از آن‌ها بنا به دلایلی منفجر شدند. سامسونگ بعد از این اتفاق مجبور شد تمام گوشی‌های گلکسی نوت ۷ عرضه‌شده را جمع‌آوری کند.

حال سامسونگ برای به دست آوردن حسن‌نیت مشتریانش اقدام به عذرخواهی رسمی در این خصوص کرده است. چند روز پیش این شرکت در سه روزنامه بزرگ و پرتیراژ آمریکا به‌صورت تمام صفحه از کاربرانش عذرخواهی کرد. روزنامه‌های وال استریت ژورنال، نیویورک تایمز و واشنگتن پست از این جمله بودند که سامسونگ از طریق آن‌ها از مشتریان انگلیسی‌زبانش به‌طور رسمی بابت اتفاقاتی که پیش آمده‌اند عذرخواهی کرده است. این عذرخواهی توسط Gregory Lee امضا شده و گفتنی است که وی مدیرعامل سامسونگ الکترونیک در آمریکای شمالی است.

 سامسونگ به همین منظور در ابتدای ماه سپتامبر میلیون‌ها نسخه از این دستگاه را در جریان یک فراخوان جمع‌آوری کرد. سامسونگ بعد از این فراخوان، نسخه‌های جدیدی از این دستگاه را در اختیار مشتریانش قرار داد؛ اما بعد از اینکه مشکل قبلی دوباره مشاهده شد و تنها یک ماه بعد از عرضه مجدد، کاملا تولید این محصول را متوقف کرد. بر اساس ادعای این شرکت، تا هفته گذشته حدود ۸۵ درصد از کل گوشی‌های گلکسی نوت ۷‌ عرضه‌شده، به شرکت بازگشته‌اند.

به هر حال کاملا واضح است که بخش رهبری سامسونگ احساس می‌کند که نیاز دارد تا شرکت را بهبود دهد و در این خصوص می‌گوید که امنیت یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های آن‌ها است و بابت مشکلات پیش‌آمده نیز عذرخواهی می‌کند.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر