ميزان ازدحام در مقصد گردشگري خود را از گوگل بپرسيد

ميزان ازدحام در مقصد گردشگري خود را از گوگل بپرسيد

اگر دوست داريد سري به کاخ گلستان در تهران بزنيد و نمي دانيد چه زماني ازدحام در اين کاخ کمتر است، بهتر است با استفاده از جستجوگر گوگل از اين موضوع مطلع شويد.

گوگل قابليتي موسوم به اوقات محبوب يا Popular Times را به جستجوگر و خدمات نقشه خود افزوده که با استفاده از آن مي توان از ميزان ازدحام در يک رستوران، موزه، پارک و .... به طور آني و همين طور در ساعات مختلف روز مطلع شد.

پيش از اين با جستجوي نام موزه ها، پارک ها و .. اطلاعاتي همچون زمان کار آنها، نظرات کاربران در مورد آنها، تعدادي عکس، آدرس، مکان هاي محبوب مشابه و غيره نمايش داده مي شد و حالا مي توان به طور لحظه به لحظه از ميزان شلوغي هر يک از اين محل ها مطلع گرديد.

همچنين با استفاده از خدمات ياد شده مي توان پي برد که افراد به طور متوسط چه مدتي را صرف حضور يا بازديد از اماکن يادشده مي کنند و چه مدت زمان براي رسيدن به محل هاي ياد شده نياز است. ارائه اين خدمات از طريق جمع آوري ناشناس اطلاعات مکاني با استفاده از گوشي هاي اندرويدي انجام مي شود.

اين خدمات در مورد امکان مشهور تاريخي و جهانگردي در اکثر کشورهاي جهان ارائه مي شود و قرار است ارائه اطلاعات آني در مورد ميزان ازدحام در انها نيز به تدريج صورت بگيرد.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر