Football Manager Mobile 2017 برای اندروید و آی او اس منتشر شد

Football Manager Mobile 2017 برای اندروید و آی او اس منتشر شد

هفته‌ی گذشته شرکت SEGA جدیدترین نسخه از بازی فوتبال منیجر ۲۰۱۷ را برای دو سیستم‌عامل اندروید و iOS منتشر کرد با این تفاوت که این نسخه تنها برای دارندگان تبلت منتشر شد.

هفته‌ی گذشته شرکت SEGA جدیدترین نسخه از بازی فوتبال منیجر ۲۰۱۷ را برای دو سیستم‌عامل اندروید و iOS منتشر کرد با این تفاوت که این نسخه تنها برای دارندگان تبلت منتشر شد. این شرکت بیان کرد که به زودی نسخه‌ی مخصوص گوشی‌های‌هوشمند را نیز عرضه کرده و حالا زودتر از آن‌چه که تصور می‌شود این بازی برای گوشی‌های‌هوشمند هم منتشر شده است.

بازی فوتبال منیجر ۲۰۱۷ برای تبلت‌های اندرویدی و iOS حدودا ۲۰ دلار قیمت دارد در حالی که برای گوشی‌های هوشمند با قیمت ۹ دلاری عرضه شده است. نسخه‌ی جدید این بازی محبوب دارای رابط کاربری پیشرفته‌تر نسبت به گذشته شده است تا کاربرن بتوانند بهتر از گذشته در بازی به کارهای خود بپردازند.

یکی دیگر از تغییرات ایجاد شده در این نسخه، امکان استفاده از استعدادیاب‌های حرفه‌ای برای پیدا کردن بازیکنان جوان و تبدیل کردن آن‌ها به ستاره است. همچنین برای خرید و فروش بازیکنان تنظیمات پیشرفته‌تری همچون قرض کردن آن‌ها با قراردادن بندهایی مختلف نظیر خرید در آینده ایجاد شده است. علاوه بر این، مربیان می‌توانند در صورتی که یک بازیکن در جلسه‌ی تمرینی کار اشتباهی را انجام داد وی را جریمه کنند و نظم بیشتری را به تیم خود ببخشند.

بازی فوتبال منیجر ۲۰۱۷ با تغییرات زیادی رو‌به‌رو شده است که یکی دیگر از این تغییرات اضافه شدن دو لیگ معتبر اروپایی لهستان و ترکیه بوده است تا مجموع تعداد لیگ‌های این بازی به ۱۵ عدد برسد. برای دانلود این بازی در گوگل‌پلی اینجا و در آیتونز اینجا را کلیک کنید.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر