گوشی پرچم دار نوکیا حرف های زیادی برای گفتن دارد!

گوشی پرچم دار نوکیا حرف های زیادی برای گفتن دارد!

مجهز به یک پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 820 و نمایشگر 5.2 و 5.5 اینچی!

چند روز پیش منابع خبری به طور رسمی اعلام کردند که نوکیا می خواهد دوباره از سال آینده به صنعت ساخت گوشی های هوشمند باز گردد؛ البته این امکان وجود دارد که سازنده فنلاندی مستقیما در پروسه ساخت محصولاتش دخیل نباشد.

در هر حال شایعه هایی به گوش می رسند که از این امر حکایت می کنند که نوکیا مشغول ساخت یک گوشی پرچم دار می باشد. سایت خبرگزاری وبیو (Weibo) در این زمینه گفته است که این سازنده می خواهد یک محصول را در دو مدل مجهز به نمایشگرهای 5.2 و 5.5 اینچی QHD وارد بازار کند.

 طبق اطلاعات موجود این گوشی هوشمند قرار است در سال 2017 با یک پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 820 وارد بازار شود از این رو نمی توان گفت که نوکیا چگونه می خواهد با این محصول با گوشی های مجهز به پردازشگرهای کوالکام اسنپدراگون 835 رقابت کند؛ علاوه بر این گفته شده است که دوربین این گوشی هوشمند مانند دوربین محصولات قبلی نوکیا لوگوی شرکت کارل زایس (Carl Zeiss) را بر روی خود دارد. 

یک منبع خبری دیگر هم به تازگی تصویر یک گوشی نوکیا مجهز به یک بدنه فلزی را منتشر کرده است از این رو می توان انتظار داشت که این گوشی هوشمند ضد آب باشد هرچند که هنوز جزییاتی در مورد رده بندی IP آن منتشر نشده است. 

البته نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که نوکیا هنوز هیچ یک از این جزییات را تایید نکرده است بنابراین توصیه می شود که با چشم تردید به آن ها نگاه کنید. 

منبع خبر: gsmarena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر