گرماب سردترین منطقه در زنجان بود

گرماب سردترین منطقه در زنجان بود

مدیر کل هواشناسی استان زنجان گفت: گرماب با ۱۵ درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین منطقه استان زنجان طی ۲۴ ساعت گذشته بود.

احد یاغموری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: از ابتدای پاییز تاکنون منطقه گرماب با ۱۵ درجه سانتیگراد زیر صفرسردترین منطقه استان زنجان بود که طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای ۱۵ درجه سانتی گراد زیر صفر را تجربه کرده است.

وی به وضعیت دمای استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: دمای هوای استان زنجان تا بعد از ظهر روز جمعه کاهش می یابد و امروز هم نسبت به دیروز دو درجه سانتیگراد سردتر می شود.

مدیر کل هواشناسی استان زنجان به  دمای فعلی شهر زنجان اشاره کرد و گفت: هم اکنون دمای فعلی شهر زنجان ۸ درجه سانتیگراد زیر صفر است که نسبت به روز گذشته در این ساعت سه درجه سانتیگراد کاهش یافته است.

یاغموری به گرمترین و سردترین مناطق استان زنجان طی ۲۴ ساعت گذشته اشاره کردو گفت: گرماب  با ۱۵ درجه سانتیگرادزیر صفر سردترین و آببر با۱۵ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین مناطق استان زنجان طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

وی تصریح کرد: با توجه به پیش بینی های انجام شده هوای سرد تا بعد از ظهر روز جمعه در استان مهمان است و دمای  هوای  از روز شنبه  گرم می شود.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر