یوتیوب VR هم اکنون برای گوشی های هوشمندی که دی دریم را پشتیبانی می کنند موجود است

یوتیوب VR هم اکنون برای گوشی های هوشمندی که دی دریم را پشتیبانی می کنند موجود است

اگر گوشی شما قابلیت پشتیبانی دی دریم ویو و هدست وی آر گوگل را داشته باشد، می توانید از یوتوب وی آر استفاده کنید که تجربه ای کاملا جدید از مشاهده آنلاین ویدئو به شما ارائه می دهد.

حال که دی دریم ویو (Daydream View) در بازار موجود است، گوگل تصمیم گرفته که یوتوب وی آر خود را برای گوشی ها با قابلیت پشتیبانی دی دریم و هدست وی آر گوگل ارائه دهد. 
اولین چیزی که در مورد یوتوب وی آر متوجه می شوید رابط کاربری است که گوگل با توجه به وی آر آن را طراحی کرده است. در حالی که جست و جوی اپلیکیشن بسیار ساده است، این شرکت UI را طراحی کرده است تا حس وی آر را به کاربر بدهد. برای مثال وقتی که سر خود را تکان می دهید منو نیز تکان می خورد. 
از نظر عملکرد، یوتوب وی آر بسیار شبیه به اپلیکیشن یوتوب استاندارد است. با ثبت نام در اپلیکیشن امکان دسترسی به همه کانال ها و پلی لیست هایی که در آن ها ثبت نام کرده اید را پیدا می کنید. 


قابلیت هایی مانند جست و جوی صدا نیز اضافه شده اند که محیط را برای افرادی که از اپلیکیشن یوتوب زیاد استفاده می کنند آشنا تر می کند. 
برای این که این قابلیت بهتر پتانسیل خود را نشان دهد ، گوگل کانال 360° Videos را تشکیل داده است. این کانال پر از ویدئوهای 360 درجه است که توسط چندتا از سازندگان یوتوب ساخته شده است. از آنجایی که ویدئوها در مورد موضوع های بسیار متنوعی هستند، کاربران می توانند با توجه به علاقه خود ویدئویی که می خواهند را بیابند. 
اگر دوست دارید که ویدئوهای معمولی یوتوب را روی یوتوب وی آر ببینید، می توانید آن را در حالت " theater mode" قرار دهید. این حالت تجربه تماشای فیلم در سینما را به شما یادآوری می کند. 
پیش از آن که زیادی خوشحال شوید باید بدانید که یوتوب وی آر فقط روی دستگاه هایی که دی دریم را پشتیبانی می کنند قابل استفاده است. در نتیجه در حال حاضر شما باید هر دو پیکسل و هدست دی دریم را داشته باشید. 
اگر پیکسل ندارید باید کمی صبر کنید تا دستگاه های در دریم از دیگر شرکت ها وارد بازار شود. وقتی که این دستگاه ها به بازار آمدند، فقط کافی است برای تجربه یوتوب وی آر یک دی دریم ویو بخرید. 

 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر