نيمه شمالي کشور سفيد پوش شد/ تداوم سرما تا هفته آينده

نيمه شمالي کشور سفيد پوش شد/ تداوم سرما تا هفته آينده

کارشناس هواشناسي از تداوم هواي سرد در کشور تا اوايل هفته آينده خبر داد.

محمد اصغري با اشاره به شدت بارش ها در شمال شرق کشور گفت: در استان هاي تهران، اردبيل، گيلان، مازندران، گلستان، سمنان، البرز، خراسان شمالي و خراسان رضوي براي امروز بايد منتظر برف و باران باشيم.

اين کارشناس هواشناسي با بيان اينکه کاهش دما همچنان ادامه دارد افزود: دماي امروز صبح تهران منفي 7 درجه زير صفر بوده است اين در حالي است که دماي هواي فامنين در همدان منفي 19 درجه، همدان و فيروزکوه منفي 18 درجه سانتيگراد گزارش شده است.

اصغري با تاکيد بر اينکه اوج بارش ها امروز است گفت: اين موج امروز ايران را ترک مي کند ولي رطوبت باقي مانده از اين موج در منطقه موجب پيش بيني بارش در ارتفاعات البرز مي شود.

اين کارشناس هواشناسي به کوهنوردان هشدار داد تا دو روز آينده هنگام صعود به قلل مرتفع دقت کنند.

وي به موج ديگري که از روز گذشته از مرکز خليج فارس عبور کرده است اشاره کرد و گفت: اين موج بوشهر، فارس، کرمان، خراسان و هرمزگان را تحت پوشش خود قرار داده است.

اضغري ادامه داد وضعيت جوي در مناطق جنوبي کشور احتمال تاخير يا لغو پروازها را در پي دارد. اصغري همچنين از ورود موج قوي از انتهاي هفته آينده به کشور خبر داد.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر