بهترین لپ تاپ های مالتی مدیا!

بهترین لپ تاپ های مالتی مدیا!

اگر که می خواهید فایل های خود را در هر حالتی که هستید مشاهده کنید، جدیدترین لپ تاپ قابل تبدیل لنوو بهترین دوست شما محسوب می شود.

ایسوس جی ال 552، مجهز به درایو نوری (OPTICAL DRIVE)

صنعت مالتی مدیا فقط به دوران پخش فایل های دیجیتالی محدود نمی شود؛ عده زیادی هنوز به استفاده از انواع دیسک ها علاقمند هستند. اگر که مجموعه ای گسترده از انواع CD و یا DVD ها را در اختیار دارید و هنوز می خواهید که از آن ها استفاده کنید، به یک لپ تاپ خوب نیاز دارید که به درایو نوری هم مجهز باشد و ایسوس جی ال 552 دقیقا همان چیزی است که به دنبال آن هستید.

این دستگاه کیفیت ساخت و ویژگی های فنی بسیار خوبی دارد و از یک نمایشگر و چند اسپیکر بسیار خوب هم بهره می برد. سازنده این محصول در ساخت این سری از محصولاتش از پردازشگرهای اسکای لیک، کارت گرافیک های NVIDIA و ظرفیت های داخلی بسیار خوبی استفاده کرده است تا کاربر بتواند هرآنچه را که می خواهد با این لپ تاپ اجرا کند. 

یک ویژگی دیگر: ایسوس این لپ تاپ را در چند مدل عرضه کرده است با وجود این می توان با اطمینان گفت که حتی مدل Core i5 GTX 950M این محصول نیز کارایی بسیار خوبی دارد.

حرف آخر: ایسوس جی ال 552 یکی از بهترین لپ تاپ هایی می باشد که به درایو نوری مجهز شده است.

مایکروسافت سرفیس Pro 4، بهترین لپ تاپ 2-IN-1

قرار دادن لپ تاپ های سرفیس Pro 4 در طبقه تبلت ها همیشه غیرمنصفانه بوده است زیرا این دسته از محصولات در مقایسه با تبلت ها عملکرد بسیار بهتری دارند. این دستگاه یکی از بهترین لپ تاپ های ترکیبی می باشد و علاوه بر این می تواند عملکرد بسیار خوبی را در اختیار طرفداران فایل های رسانه ای بگذارد مخصوصا از آنجایی که امکان جدا کردن صفحه کلید و تبدیل کردن این محصول به یک تبلت نیز وجود دارد.

مایکروسافت سرفیس Pro 4 یک دستگاه با قابلیت حمل بسیار آسان است که به سخت افزارهای یک لپ تاپ، اسپیکرهای بسیار قوی و یک نمایشگر بسیار قدرتمند مجهز می باشد و می تواند عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان دهد.

یک ویژگی دیگر: حتی مدل پایه (Core m) این محصول هم می تواند برای انجام کارهای نه چندان سنگین و پخش فایل های رسانه ای به خوبی ایفای نقش کند.

حرف آخر: مایکروسافت سرفیس Pro 4 یک لپ تاپ قابل تبدیل به تبلت است که در همه جا می تواند کاربرش را همراهی کند. 

لنوو یوگا 910، بهترین گزینه این لیست

تقریبا می توان گفت که لنوو مخترع لپ تاپ های چند حالته می باشد؛ این سازنده توانسته است مدل یوگا 910 را به عنوان بهترین عضو از خانواده لپ تاپ های چند حالته ارائه کند. این لپ تاپ ضخامت و وزن بسیار کمی دارد و از مشخصات فنی بسیار خوبی نیز بهره می برد؛ علاوه بر این کاربران می توانند با تبدیل کردن آن به حالت مثلثی شکل به بهترین نحو ممکن فیلم های خود را تماشا کنند. این محصول همچنین به یک نمایشگر بسیار خوب 4K و قابلیت های صوتی JBL و Dolby نیز مجهز می باشد.

یک ویژگی دیگر: لنوو اسپیکرهای این دستگاه را در زیر آن گذاشته است بنابراین توصیه می شود که در هنگام تماشا کردن فیلم های خود این نکته را نیز در نظر داشته باشید.

حرف آخر: لنوو یوگا 910 یک لپ تاپ بسیار خوب برای انجام کارهای شخصی و اداری می باشد.

چرا لنوو یوگا 910 بهترین گزینه است؟

همیشه این فرض وجود داشته است که اگر که به دنبال یک لپ تاپ خوب برای پخش کردن فایل های رسانه ای هستید باید دستگاهی را انتخاب کنید که ویژگی های فنی بسیار خوب و قدرتمندی نیز داشته باشد. لنوو یوگا 910 دقیقا جلوه حقیقی همین فرض است. این دستگاه از روش های آزمون و خطای بسیار دقیق سازنده چینی خود گذر کرده است تا بتواند عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان دهد. 

ویژگی برتر لنوو یوگا 910 این است که یک لپ تاپ کامل تمام وقت به شمار می آید که می تواند در قالب یک تبلت در حالت مثلثی هم برای کاربرش ایفای نقش کند. این ویژگی برای پخش کردن فیلم ها یک قابلیت بسیار خوب محسوب می شود زیرا کاربر می تواند از این طریق صفحه کلید دستگاه را جا به جا کند و فیلم مورد علاقه خود را با تمرکز کردن بر روی نمایشگر قدرتمند 4K این محصول تماشا نماید. 

اسپیکرهای این لپ تاپ در جلوی آن گذاشته نشده اند با وجود این به فناوری شرکت JBL مجهز هستند و به دست صنعت کاران ماهر شرکت Dolby تنظیم شده اند از این رو می توانید یک کیفیت صدای بسیار خوب را از آن ها دریافت کنید. لنوو برخی از محصولاتش را به اسپیکرهای بسیار خوبی مجهز کرده است و لپ تاپ یوگا 910 هم از این دسته از محصولات می باشد. این اسپیکرها در حالت مثلثی روبروی سطح میز قرار نمی گیرند از این رو می توانند کیفیت صدای بسیار خوبی را در اختیار کاربر بگذارند. 

یوگا 910 بهترین عملکرد را دارد و به راحتی شما را شیفته خود می کند.

منبع خبر: windowscentral

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر