دیتا پلی استیشن 4 را به پلی استیشن 4 پرو جدید خود انتقال دهید

دیتا پلی استیشن 4 را به پلی استیشن 4 پرو جدید خود انتقال دهید

اگر پلی استیشن 4 داشته اید و حال یک پلی استیشن 4 پرو جدید تهیه کرده اید می توانید به راحتی دیتا و اطلاعات کنسول قبلی خود را به کنسول جدیدتان انتقال دهید.

سونی پلی استیشن 4 پرو رسما منتشر شد. اگر می خواهید با کیفیت 4K بازی کنید و از نهایت تکنولوژی لذت ببرید،این کنسول ارزش هزینه اضافی که پرداخت می کنید را دارد. 
از آنجایی که احتمالا کسی دو سیستم پلی استیشن 4 نمی خواهد سونی راهی ساده به وجود آورده با  بتوانید دیتا را از پلی استیشن 4 به پلی استیشن 4 پرو جدید خود منتقل کنید. 
1-    آماده سازی. جوایز خود را با رفتن به تب Trophies در منو اصلی پلی استیشن 4 همگام سازی کنید. اگر این کار را نکنید، جوایزی که همگام سازی نشده اند از بین می روند. دو سیستم حتما باید سفت افزار 4.0 به بالا را اجرا کنند. اگر آنلاین باشید قطعا به همین صورت است اما برای تایید و اطمینان یافتن به Settings > System Software Update بروید. 

2-    روشن کردن. اطمینان یابید که هر دو دستگاه به اینترنت متصل هستند و با یک حساب کاربری PSN در هردو وارد شده اید. پلی استیشن 4 پرو جدید خود را به تلویزیون متصل کنید و با اعتبارات خود در آن وارد شوید. برای تایید پروسه انتقال مراحل مورد نیاز را طی کنید، سپس دکمه پاور روی پلی استیشن 4 قدیمی خود فشار داده و نگاه دارید تا روشن شود. 

3-    اتصال. از کابل اترنت استفاده کنید تا دو کنسول را به هم متصل کنید. همچنین می توانید دو کنسول را به روتر خود متصل کنید. 

4-    انتقال و فعال سازی. سپس باید تصمیم بگیرید که چه چیزی را می خواهید منتقل کنید. از آنجایی که پلی استیشن 4 پرو درایو سخت بسیار بزرگی دارد احتمالا می توانید همه چیز را منتقل کنید ( بازی ها، دیتا ذخیره شده، ویدئو ها و تصاویر و تم ها). اگر نه می توانید تصمیم بگیرید که دقیقا چه چیزی می خواهید. سپس از شما پرسیده می شود که آیا می خواهید سیستم جدید را به عنوان تنها پلی استیشن 4 خود فعال کنید یا خیر. اگر دیگر از سیستم قبلی خود استفاده نمی کنید این گزینه را انتخاب کنید. 

5-    صبر کنید. کار شما به پایان رسیده است و باید تا زمانی که انتقال صورت می گیرد صبر کنید. لازم به ذکر است که این پروسه فقط دیتا را کپی می کند در نتیجه هنوز روی سیستم قبلی شما موجود است. 

چند نکته مهم در مورد این انتقال وجود دارد: 
•    اگر نمی خواهید همه بازی ها را منتقل کنید، می توانید این مرحله را نادیده بگیرید و آن ها را دوباره دانلود کنید. به Library که در گوشه سمت راست بالای منو پلی استیشن 4 قرار گرفته است بروید و تب Purchased را انتخاب کنید تا بازی ها و دانلود ها را به شما نشان دهد. 
•    می توانید از این پروسه برای انتقال دیتا به یک پلی استیشن 4 جدید استفاده کنید، حتی اگر پرو نباشد. 
•    وقتی که این پروسه انتقال را انجام دهید همه چیز روی سیستم جدید پاک خواهد شد. 
•    اگر می خواهید پلی استیشن 4 قدیمی خود را بفروشید باید حتما آن را پاک کنید. به  Settings > Initiliaziton بروید و  Initialize PS4 > Full را انتخاب کنید. فقط وقتی این کار را بکنید که مطمئن هستید دیگر به کنسول خود نیازی ندارید چرا که همه چیز را روی درایو شما پاک می کند. 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر