اوپو A57 رسماً رونمایی شد؛ 3 گیگابایت رم و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی

اوپو A57 رسماً رونمایی شد؛ 3 گیگابایت رم و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی

گوشی هوشمند اوپو A57 امروز در کشور چین رسماً رونمایی شد.

این محصول جدید کمپانی اوپو (Oppo)، مجهز به صفحه نمایشی 5.2 اینچی از نوع LCD بوده که دارای شیشه‌ای خمیده (2.5D) و دقت تصویری 1280 در 720 پیکسل می‌باشد. چیپ پردازشی به کار رفته در این گوشی از محصولات کوالکام و از نوع اسنپدراگون 435 است که شامل هشت هسته پردازشی با فرکانس کاری 1.4 گیگاهرتز می‌باشد. پردازنده گرافیکی آدرنو 505 نیز بار گرافیکی اوپو A57 را به دوش خواهد کشید. 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی نیز از دیگر ویژگی‌های بارز این گوشی دوست داشتنی می‌باشند. به علاوه، امکان استفاده از کارت‌های حافظه تا ظرفیت 128 گیگابایت نیز مهیا خواهد بود.

این مدل جدید از قابلیت‌ پشتیبانی از دو سیم کارت برخوردار بوده و یک دوربین 16 مگاپیکسلی نیز در پشت بدنه آن می‌تواند نیاز کاربران به ثبت تصاویر و ضبط ویدیو را به خوبی برطرف نماید. دوربین مذکور دارای دریچه دیافراگمی در اندازه f/2.2 بوده و از فوکوس لیزری PDAF بهره‌مند می‌باشد. اما دوست داران عکس‌های سلفی مطمئناً از این گوشی هوشمند بسیار راضی خواهند بود، زیرا اوپو در جلوی بدنه A57 یک دوربین 13 مگاپیکسلی تعبیه کرده که کیفیت بسیار خوبی را در زمینه ثبت تصاویر و برقراری تماس‌های ویدیویی ارائه می‌کند. در نهایت باید اشاره کنیم که اوپو A57 مجهز به سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو بوده که البته رابط کاربری ColorOS 3.0 بر روی آن اعمال شده و یک باتری 2900 میلی آمپر ساعتی نیز انرژی مورد نیاز این گوشی را تأمین خواهد کرد.

اوپو A57اوپو A57 دارای ضخامتی به اندازه 7.65 میلی متر بوده و وزن آن نیز تنها 147 گرم می‌باشد. این گوشی هوشمند جذاب و هیجان انگیز که قرار است از تاریخ 12 دسامبر (22 آذر) فروش خود را آغاز کند، در رنگ‌های طلایی و رزگلد در دسترس خریدارن قرار خواهد گرفت. قیمت 231 دلاری تعیین شده برای این گوشی هوشمند نیز بر جذابیت آن افزوده است. هنوز هیچ خبری در خصوص تاریخ عرضه جهانی اوپو A57 منتشر نشده و انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک جزئیات مربوط به آن نیز ارائه شود.

منبع خبر: digiro

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر