همکاری ال‌جی و اپل برای ساخت دوربین سه‌بعدی آیفون سال 2017

همکاری ال‌جی و اپل برای ساخت دوربین سه‌بعدی آیفون سال 2017

گزارشی که اخیرا در یکی از خبرگزاری‌های کره‌ای منتشر شده این مسئله را بیان می‌کند که ال‌جی با اپل برای ساخت دوربین دوگانه‌ی آیفون سال ۲۰۱۷ همکاری خواهد کرد. دوربینی که گفته می‌شود قابلیتی جدید تحت عنوان عکس‌برداری سه بعدی به آن اضافه می‌شود. این خبر در حالی منتشر شده که پیش از این نیز ال‌جی با اپل برای ساخت ماژول دوربین دوگانه‌ی آیفون 7 پلاس همکاری داشته است.

همکاری ال‌جی با اپل برخلاف سال گذشته ممکن است به بیش از یک مدل آیفون ختم شود. ساکنان کوپرتینو تاکنون پتنت‌های مربوط به اشیای سه بعدی را به ثبت رسانده‌اند و فعلا مشخص نیست هدف آن‌ها در مورد استفاده از تصویر بردای سه بعدی به چه شکل است. احتمالا اپل برای این قابلیت، از نسل جدید مد  Portrait در دوربین آیفون بعدی استفاده می‌کند که با استفاده از ایفکت‌های پارالاکس می‌تواند مدلی سه بعدی از صحنه به کاربر تحویل دهد.

از طرفی دیگر گفته می‌شود اپل ممکن است مد جدید Portrait را در تمامی نسخه‌های آیفون به کار گیرد که برای این کار به ماژول‌های دوربین دوگانه‌ی بسیار فشرده نیاز خواهد داشت. به‌هر‌حال هنوز زمان زیادی تا معرفی آیفون‌های بعدی اپل باقی مانده و از آن‌جایی که هر روز شایعات جدیدی در مورد این گوشی‌ها شنیده می‌شود بهتر است تمامی آن‌ها را باور نکنیم. باید منتظر اطلاعات بیشتری در مورد دوربین دوگانه‌ی آیفون 8 باشیم.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر