شیائومی Mi 6 در ماه مارس با اسنپدراگون 835 می آید!

شیائومی Mi 6 در ماه مارس با اسنپدراگون 835 می آید!

کوالکام و سامسونگ به تازگی از عرضه پردازشگر اسنپدراگون 835 خبر داده اند اما هنوز جزییات زیادی را در مورد کارایی این تراشه منتشر نکرده اند با وجود این نکته ای که بدون شک باید به آن اعتراف کرد این است که برخی از جالب ترین گوشی های پرچم دار سال آینده قرار است که با این پردازشگر وارد بازار شوند.

یکی از گوشی های خانواده گلکسی S8 سامسونگ با این پردازشگر و گوشی دیگر با پردازشگر اگزینوس 9 وارد بازار می شود؛ در کنار این محصولات شیائومی هم قرار دارد. این سازنده نیز می خواهد گوشی پرچم دار قدرتمند خود را در سال آینده با تراشه جدید کوالکام راهی بازار کند. 

یکی از تحلیل گران iSuppli گفته است که این گوشی هوشمند اولین گوشی چینی می باشد که با تراشه کوالکام اسنپدراگون 835 به فروش می رسد. در گذشته گفته شده بود که اوپو می خواهد گوشی فایند 9 (Find 9) را در ماه مارس ( 11 اسفند تا 11 فروردین ) با پردازشگر اسنپدراگون 835 وارد بازار سازد اما به نظر می رسد که این مطلب شایعه ای بیش نبوده است.

شیائومی در نظر دارد که گوشی پرچم دار جدیدش را نیز مانند مدل Mi 5 در ماه فوریه ( 13 بهمن تا 10 اسفند ) در معرض عموم قرار دهد. از آنجایی که کوالکام و سامسونگ اعلام کرده اند که پردازشگر جدید خود را در سه ماهه اول سال 2017 روانه بازار می کنند می توان با اطمینان گفت که اولین گوشی هایی که به این پردازشگر مجهز می شوند، در کنگره جهانی موبایل 2017 در معرض عموم قرار می گیرند. 

جزییات بیشتری در مورد گوشی شیائومی Mi 6 در دسترس نیست با وجود این انتظار می رود که با نزدیک تر شدن به زمان رونمایی از این محصول، اطلاعات بیشتری در مورد این دستگاه منتشر گردد. 

منبع خبر: softpedia

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر