جسد دو کوهنورد مفقود شده مالزیایی در دماوند پیدا شد

جسد دو کوهنورد مفقود شده مالزیایی در دماوند پیدا شد

رئیس جمعیت هلال احمر آمل از کشف جسد دو کوهنورد مالزیایی در دره بخار دماوند خبر داد.

جمشید نیکزاد در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ۱۲ کوهنورد مالزیایی برای صعود به قله دماوند به منطقه سفر کرده بودند از مفقود شدن دو کوهنورد مالزیایی در قله دماوند خبر داد و گفت: یک تیم ۱۲ نفر از کوهنوردان مالزیایی برای صعود قله دماوند وارد این قله شده بودند.

وی افزود: از روز جمعه به همراه تیم تخصصی امداد کوهستان از آمل با مساعد شدن شرایط جوی برای شروع مرحله دوم عملیات جستجو و نجات مفقودین مالزیایی واردمنطقه پلور شده و ضمن استقبال از سفیر کشور مالزی و خانواده های مفقودین و نماینده سازمان امداد ونجات در محل فدراسیون کوهنوردی پلور و  همدردی با ایشان نسبت به ارائه گزارشی از جغرافیای منطقه و عملیات جستجو و نجات اقدام کردیم.

نیکزاد گفت : در ادامه با درخواست هلی کوپتر از سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر دومین مرحله عملیات جستجو آغاز شد و اقدام به گشت زنی دورتادور قله دماوند وعکس برداری هوایی کرده و سپس نجاتگران در بالای یال مالخواران فرود آمده و اقدام به جستجو کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر آمل ادامه داد: تیم کوهنوردان مالزیایی ۱۲ نفر بودند که هشت نفر موفق به صعود شدند و دو نفر به دلیل شرایط جسمی نتوانستند صعود کنند و دو نفر دیگر که مفقود شدند جسدشان پس از سه روز جستجو در دره بخار پیدا شد.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر