جزییات جدیدی در مورد مشخصات گلکسی S8 سامسونگ: رم 6GB در کنار حافظه داخلی 256GB!

جزییات جدیدی در مورد مشخصات گلکسی S8 سامسونگ: رم 6GB در کنار حافظه داخلی 256GB!

هرچه که به سال 2017 بیشتر نزدیک می شویم، اشتیاق علاقمندان صنعت و فناوری در مورد این که چه محصولاتی با چه ویژگی هایی قرار است در این سال وارد بازار شوند، بیشتر می گردد. طبق اطلاعات موجود سامسونگ در نظر دارد در اوایل سال جدید از گوشی پرچم دار گلکسی S8 خود رونمایی کند؛ محصولی که قرار است مسئولیت سنگین برطرف کردن شکست این سازنده در عرضه نوت 7 را به دوش بکشد.

اطلاعات جدید از این امر حکایت می کنند که سامسونگ قرار نیست که در پروسه ساخت این گوشی جدید محافظه کارانه عمل کند؛ طبق آنچه که منابع خبری منتشر کرده اند گوشی پرچم دار جدید سامسونگ قرار است که با یک رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی وارد بازار شود. 

گوشی های گلکسی S7 و گلکسی S7 اج که هم اکنون در بازار موجود هستند ویژگی های فنی بسیار خوبی دارند با وجود این ظرفیت 32 گیگابایتی حافظه داخلی آن ها علی رغم این که این دو محصول قابلیت پشتیبانی کارت حافظه های میکرو SD را دارند، کمی از برجستگی این ویژگی ها می کاهد.

 سایت خبرگزاری وبیو (Weibo) اخیرا در این زمینه گفته است که سامسونگ می خواهد گوشی های گلکسی S8 و گلکسی S8 اج را با یک حافظه داخلی 256 گیگابایتی وارد بازار کند با وجود این هنوز مشخص نیست که آیا این دو محصول کارت حافظه میکرو SD را نیز پشتیبانی می کنند یا خیر. 

اگر که گلکسی S8 با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه های میکرو SD وارد بازار شود، رویای محتکران اطلاعات به حقیقت می پیوندد!

تصمیم سازنده کره ای در زمینه حذف حافظه های قابل ارتقاء از روی گوشی های سری گلکسی S6 به مزاج بسیاری از کاربران علاقمند به این برند خوش نیامد؛ از طرفی اضافه کردن این قابلیت در سال گذشته هم نتوانست به خوبی توجه کاربران را به خود جلب کند با وجود این مجهز کردن گوشی گلکسی S8 به یک حافظه داخلی 256 گیگابایتی می تواند بسیاری از کاربران را خوشحال کند حتی اگر که گوشی پرچم دار جدید قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD را نداشته باشد.

 شایعه های منتشر شده همچنین از این امر حکایت می کنند که گلکسی پرچم دار جدید قرار است که به یک رم 6 گیگابایتی نیز مجهز شود. اضافه کردن یک رم 6 گیگابایتی خبر خوبی می باشد با وجود این ظرفیت بیشتر رم زمانی خوب است که گوشی توانایی بهره وری موثر از آن را داشته باشد. 

با توجه به مسائلی که در عرضه گوشی نوت 7 پیش آمد، سامسونگ بدون شک سعی می کند که با عرضه گوشی های جدید خود توجه کاربران را تا حد زیادی جلب کند با وجود این باید امیدوار بود که افزایش رم به جای ایجاد مشکلات جدید و کساد کردن بازار گوشی گلکسی S8، افزایش کارایی کلی این دستگاه را به دنبال داشته باشد. 

منابع خبری همچنین از عرضه دو مدل گلکسی S8 خبر داده اند که با توجه به عرضه گوشی گلکسی S7 در دو مدل اقدام چندان عجیبی از طرف سازنده کره ای به حساب نمی آید. اخیرا گفته شده است که گوشی های گلکسی S8 سامسونگ از جمله اولین محصولاتی هستند که با پردازشگر 835 کوالکام اسنپدراگون وارد بازار می شوند. اگرکه همان طور که گفته شده این گوشی پرچم دار با یک فناوری نمایشگر حساس به فشار جدید، دوربین های ارتقاء یافته و سایر مشخصات شایعه شده وارد بازار شود، می توان گفت که گوشی های زیادی از نظر رتبه راندمانی بعد از آن قرار می گیرند.

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر