گوشی میان‌رده Oppo A57 رسما معرفی شد

گوشی میان‌رده Oppo A57 رسما معرفی شد

گوشی جدید و میان‌رده شرکت اوپو با نام Oppo A57، پردازنده اسنپ‌دراگون ۴۳۵، سه گیگابایت رم و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی معرفی شد.

شرکت چینی Oppo، که یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های عرصه تولید تلفن همراه است، امروز صبح در چین از جدید‌ترین گوشی خود رونمایی کرد. این گوشی قدرتمند اما میان‌رده از صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با لبه‌های ۲.۵ بعدی و رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ بهره می‌برد. قدرت پردازشی این گوشی برعهده اسنپ‌دراگون ۴۳۵ است که با ۸ هسته ۱.۴ گیگاهرتزی اطلاعات و به وسیله ادرنو ۵۰۵ گرافیک را پردازش می‌کند. حافظه موقت این گوشی ۳ گیگابایت و حافظه داخلی آن ۳۲ گیگابایت است. همچنین در کنار این حافظه، این گوشی از درگاه کارت حافظه تا میزان حداکثر ۱۲۸ گیگابایت پشتیبانی می‌کند.

شرکت اوپو سعی کرده است برای این گوشی بازار خوبی پیدا کند. A57 از دو سیم کارت همزمان پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی این گوشی یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی با گشادگی f/2.2 است که به فوکوس خودکار چند مرحله‌ای (PDAF) مجهز است. علاوه بر دوربین اصلی قدرتمند، دوربین سلفی این گوشی هم در لیست دوربین‌های باکیفیت قرار می‌گیرد. این دوربین از لنزی ۱۳ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای ویدئوچت یا عکاسی سلفی تبدیل می‌کند.

باتری این گوشی ۲۹۰۰ میلی‌آمپرساعت توان دارد و قسمت نرم‌افزار آن را هم اندروید ۶ با رابط کاربری اختصاصی اوپو، یعنی ColorOS 3.0، برعهده دارد.

این گوشی با توجه به اندازه خود در دسته سنگین‌وزن‌ها قرار نمی‌گیرد. Oppo A57 تنها ۷.۵۶ میلی‌متر ضخامت و ۱۴۷ گرم وزن دارد. این گوشی از تاریخ ۱۲ دسامبر در دو رنگ طلایی و رزگلد به فروش می‌رسد. قیمت این گوشی در چین و در زمان عرضه نزدیک به ۲۳۱ دلار خواهد بود. اطلاعاتی درباره قیمت و زمان عرضه بین‌المللی این گوشی نیز تا کنون منتشر نشده است، اما با توجه به نزدیک بودن زمان عرضه در چین، باید در روزهای نزدیک آینده منتظر این اطلاعات باشیم.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر