گوشی اندروید نوکیا D1C در دو مدل 5 و 5.5 اینچی عرضه می شود!

گوشی اندروید نوکیا D1C در دو مدل 5 و 5.5 اینچی عرضه می شود!

نوکیا اخیرا تایید کرده است که سال 2017 شاهد برگشت این سازنده به دنیای ساخت گوشی های هوشمند خواهد بود؛ به همین دلیل انتظار می رود که در کنگره جهانی موبایل 2017 که در اواخر ماه فوریه ( 13 بهمن تا 10 اسفند ) برگزار می گردد، از محصولات جدید این سازنده رونمایی شود.

یکی از محصولات جدیدی که سازنده فنلاندی می خواهد از آن در اوایل سال 2017 رونمایی کند، گوشی نوکیا D1C نام دارد که البته نام نهایی این محصول احتمالا چیز دیگری می باشد. ابتدا گفته شد که این گوشی هوشمند قرار است که با یک نمایشگر 5.5 اینچی وارد بازار می شود اما هم اکنون منابع خبری اعلام کرده اند که نوکیا می خواهد این محصول را در دو مدل وارد بازار کند. 

مطالب منتشر شده توسط سایت خبری نوکیا پاور یوزر (NokiaPowerUser) از این امر حکایت می کنند که گوشی نوکیا D1C قرار است در دو مدل 5 اینچی و 5.5 اینچی وارد بازار شود. طبق اطلاعات موجود هر دو نمایشگر با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسلی ساخته می شوند اما انتظار می رود که گوشی بزرگ تر با رم 3 گیگابایتی و دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و گوشی کوچک تر با رم 2 گیگابایتی و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی وارد بازار شود. 

نوکیا پاور یوزر همچنین اعلام کرده است که این دو محصول احتمالا با پردازشگرهای هشت هسته ای کوالکام اسنپدراگون 430، دوربین های سلفی 8 مگاپیکسلی، حافظه های داخلی 16 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 7 نوقا وارد بازار می شوند. اگر که این مشخصات صحت داشته باشند می توان انتظار داشت که گوشی های نوکیا D1C با قیمت بسیار مناسبی در اختیار کاربران قرار گیرند. 

تصاویری که در این خبر مشاهده می کنید در گذشته توسط منابع خبری مختلفی منتشر شده بودند. این تصاویر هم از عرضه گوشی جدید نوکیا در دو مدل خبر می دهند با وجود این در حال حاضر نمی توان با اطمینان صحت این طراحی را تایید کرد از این رو این احتمال نیز وجود دارد که سازنده فنلاندی گوشی جدید خود را در طراحی های دیگری وارد بازار کند. 

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر