اپل برنامه هایی برای به روز رسانی ماوس جادویی و صفحه کلید بی سیم دارد

اپل برنامه هایی برای به روز رسانی ماوس جادویی  و صفحه کلید بی سیم دارد

اپل برنامه هایی برای به روز رسانی ماوس جادویی و صفحه کلید بی سیم دارد


با وجود اینکه نشانه هایی از تغییرات ظاهری و به روز رسانی های کوچک به چشم می خورد، ولی به نظر نمی رسد که این ماوس از نسل دوم خود پیشی بگیرد، تنها تغییراتی که در سند FCC ی ارایه شده توسط 9to5Mac به چشم می خورد، این است که ماوس جادویی جدید، از باتری های AA استفاده نمی کند و به جای آنها دارای باتری های لیتینیومی آیونی است که در درون آنها تعبیه شده و قابل شارژ مجدد هستند. اتصالات این ماوس استاندارد بلوتوث 2.0 تا 2.4 است.
بر اساس وب سایت رسمی بلوتوث، نسخه ی 4.2 که با توان پایین کار می کند سریع تر است، امن تر بوده و از نظر استفاده از انرژی بهینه تر است. این بهینگی انرژی به استاندارد باتری بسیار کمک می کند و این بدان معناست که کاربران مک دیگر نیازی به تعویض باتری ندارند.
احتمال دارد که صفحه کلید جدید، کنترل های بلوتوث مرکزی موجود در iOS 9 را دریافت نماید، در حالی که ماوس احتمالاً از دسترسی به پورت فورس تاچ بر روی دسکتاپ بهره خواهد گرفت. ظاهراً اپل برنامه هایی را برای ارایه دسته ای بین المللی از تجهیزات جانبی در سر دارد که به صورت همزمان با اغلب محصولات آن مانند مک ها، مک بوک ها، آیپد ها و آیفون ها سازگاری داشته باشند. مشخص نیست که دقیقا چه به روزرسانی هایی برای ماوی و صفحه کلید اپل ارایه خواهند شد ولی احتمال می رود که زمان ارایه ی آنها حوالی 9 ام سپتامبر و زمانی باشد که اپل قصد ارایه ی آیفون های جدید، آیپد مینی ها و تلویزیون اپل را دارد.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر