گلکسی A7 2017 سامسونگ توسط سازمان FCC آمریکا تایید شد!

گلکسی A7 2017 سامسونگ توسط سازمان FCC آمریکا تایید شد!

گوشی رنج متوسط گلکسی A7 2017 سامسونگ از طرف کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) ایالات متحده چراغ سبز دریافت کرد؛ این گوشی هوشمند در گذشته توسط موسسه بلوتوث SIG نیز تایید شده بود. اطلاعات این محصول هم اکنون در سایت زائوبا و چند سایت بنچ مارک دیگر نیز موجود می باشد.

طبق اطلاعات منتشر شده از طرف منابع خبری گلکسی A7 2017 از یک پردازشگر 1.8 GHz هشت هسته ای اگزینوس 7870، واحد پردازش گرافیکی ARM Mali-T830، رم 3 گیگابایتی، اسکنر اثر انگشت قرار گرفته در دکمه فیزیکی خانه و حافظه داخلی 32 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD تا 200 گیگابایت بهره می برد. سایت جی اف ایکس بنچ اعلام کرده است که سازنده کره ای می خواهد این گوشی هوشمند را به یک نمایشگر 5.5 اینچی 1080 پیکسلی مجهز کند با وجود این برخی از منابع خبری دیگر اعلام کرده اند که این محصول با یک نمایشگر 5.7 اینچی فول HD وارد بازار می شود.

سامسونگ گوشی گلکسی A7 جدید خود را در زمینه قابلیت های تصویر برداری نیز ارتقاء داده است. این سازنده مدل قبلی این گوشی هوشمند را با یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی وارد بازار کرد ولی طبق اطلاعات موجود می خواهد گوشی جدیدش را با یک دوربین اصلی و سلفی 16 مگاپیکسلی وارد بازار کند؛ سازندگان متعددی در دنیای اندروید قابلیت تصویر برداری سلفی گوشی های خود را ارتقاء داده اند با وجود این تنها تعداد محدودی از این محصولات می توانند یک دوربین 16 مگاپیکسلی سلفی را در اختیار کاربران بگذارند از این رو می توان گفت که گلکسی A7 جدید می تواند توجه تعداد زیادی از کاربران علاقمند به گرفتن تصاویر سلفی را به خود جلب کند.

سامسونگ اعلام کرده است که گلکسی A7 جدید را مانند مدل قبلی این محصول در بازارهای اروپایی عرضه نمی کند. طبق اطلاعات موجود این گوشی هوشمند از نظر سبک طراحی شباهت زیادی به مدل قبلی خود دارد. 

منبع خبر: androidgeeks

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر