اندروید 7 به گوشی های قدیمی نیز می رسد!

اندروید 7 به گوشی های قدیمی نیز می رسد!

نسخه آزمایشی سیانوژن مد 14.1 برای گوشی های HTC One A9، HTC One M8، LG G3 Beat و چند گوشی دیگر منتشر شده است؛ سیستم عاملی که اندروید 7.1 را به این گوشی‌ها می‌آورد.

سیانوژن که به تازگی نسخه 14.1 سیانوژن مد را بر پایه اندروید 7.1 برای نکسوس 4 منتشر کرده است و دل طرفداران این گوشی قدیمی گوگل را شاد کرده، حالا تصمیم دارد این نسخه از سیانوژن مد را به گوشی‌های بیشتری بباورد.

پس از نکسوس 4 حالا سیانوژن مد 14.1 برای گوشی‌های بیشتری در دسترس قرار گرفته است؛ گوشی‌هایی که دیگر رده‌بالا نیستند و مشخصات سخت‌افزاری قدرتمندی در مقایسه با پرچمداران ندارند. همانطور که احتمالا می‌دانید سیانوژن 14.1 بر پایه اندروید 7.1 است، به همین خاطر این تنها شانس برخی از کاربران برای داشتن اندروید 7.1 روی گوشی‌هایشان است.

به هر حال به‌تازگی نسخه آزمایشی سیانوژن مد 14.1 برای گوشی های BQ Aquaris، HTC One A9(GSM U.S.)، HTC One (M8)، HTC One M8(Dual Sim)، LG G3 Beat و Xiaomi Redmi 1S منتشر شده است.

البته این گوشی‌ها تنها گوشی‌هایی نیستند که به سیانوژن مد 14.1 آپدیت می‌شوند و این شرکت تصمیم دارد اندروید 7.1 را به گوشی‌های بیشتری از جمله گلکسی اس 3، نکسوس 5 و چند گوشی چینی منتشر کند.

پس اگر شما هم صاحب یک گوشی قدیمی هستید و امیدی به آپدیت اندروید 7 ندارید، وبسایت سیانوژن مد را چک کنید، زیرا بعید نیست که برای گوشی‌های قدیمی دیگری نیز اندروید 7 را منتشر کند.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر