درمان ترس از ارتفاع و ترس از صحبت در جمع، با تکنولوژی واقعیت مجازی سامسونگ

درمان ترس از ارتفاع و ترس از صحبت در جمع، با تکنولوژی واقعیت مجازی سامسونگ

شعبه کاندای سامسونگ به تازگی یک کمپین تبلیغاتی بسیار جالب توجه راه اندازی کرده تا به فروش هر چه بیشتر هدست واقعیت مجازی گیر وی آر (Gear VR) و گوشی هوشمند پرچمدار این شرکت یعنی گلکسی اس 7 (Galaxy S7)، کمک کند.

شعبه کاندای سامسونگ به تازگی یک کمپین تبلیغاتی بسیار جالب توجه راه اندازی کرده تا به فروش هر چه بیشتر هدست واقعیت مجازی گیر وی آر (Gear VR) و گوشی هوشمند پرچمدار این شرکت یعنی گلکسی اس 7 (Galaxy S7)، کمک کند. هشتگ BeFearless# به این کمپین اختصاص داده شده است و بنا به ادعای سامسونگ در این طرح کاربران کانادایی تکنولوژی واقعیت مجازی قادر خواهند بود تا به وسیله این فناوری به ترس خود از ارتفاع و یا ترس از صحبت در جمع، غلبه نمایند (البته شاید هم هدف سامسونگ، از بین بردن ترس کاربران از خرج کردن پول‌هایشان بوده است!).

درمان ترس از ارتفاع با استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی

این روش‌های نوع آورانه برای درمان برخی اختلالات روحی مانند ترس از ارتفاع، پیش از این با انواع بسیار کم هزینه‌تر مانند طراحی آسانسورهای شیشه‌ای آغاز شده بود و استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی نیز جدیدترین روش درمان ارائه شده برای این مشکلات است. برای کسانی هم که از صحبت کردن در جمع هراسانند، فناوری واقعیت مجازی با شبیه سازی یک جلسه سخنرانی، مصاحبه شغلی و … به کاربر کمک می‌کند تا با تکرار و تمرین بر ترس خود غلبه نماید.

ماژول‌های استفاده شده در این کمپین به صورت رایگان عرضه شده‌اند و این برنامه تاکنون در کشورهای اروپایی، روسیه و امارات متحده عربی با موفقیت خوبی همراه بوده است. در واقع ایده اصلی این طرح این است که، افرادی که در یک موقعیت خاص دچار ترس می‌شوند، با قرار گرفتن مداوم در چنان شرایطی به مرور از میزان ترس آن‌ها کاسته خواهد شد.

درمان ترس از صحبت در جمع با استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی

آقای مارک چایلدز (Mark Childs)، مدیر ارشد بازاریابی شعبه کانادای سامسونگ در این باره گفته است:

"  به عنوان بخشی از تعهد همیشگی ما برای ایجاد تغییرات و بهبود شرایط زندگی در عصر ارتباطات، معتقدیم نوآوری فراگیر واقعیت مجازی که در ورای کمپین BeFearless# وجود دارد، قادر خواهد بود تا ما را بر ترس‌هایمان غالب نماید. ما امیدواریم که این کمپین، الهام بخش کانادایی‌ها به تجربه یک جنبش جهانی باشد. در پی موفقیت این طرح در اروپا، روسیه و امارات متحده عربی، افتخار داریم که آن را به هشت کشور دیگر نیز توسعه داده و بدین وسیله به افراد بیشتری کمک نماییم تا توانایی‌های بالقوه خود را به ظهور برسانند."

با همکاری‌‌های انجام شده با فیسبوک و اوکولوس (Oculus)، هر ماژول/برنامه 4 هفته اجرا شده و از هدست واقعیت مجازی گیر وی آر به همراه گوشی گلکسی اس 7 استفاده خواهد کرد. در واقع کاربران با مراجعه به وب سایت شعبه کانادای سامسونگ می‌توانند در مورد ترس خود از ارتفاع و یا صحبت در جمع، صحبت کرده و شانس برنده شدن یک گلکسی اس 7 و یک هدست گیر وی آر را نیز داشته باشند.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر