طبق نظرشرکت اپل، اپل واچ شما بی ارزش است

طبق نظرشرکت اپل، اپل واچ شما بی ارزش است

شرکت اپل اخیرا در برنامه ای تازه دستگاه های اپل خود را بازیافت می کند و در ازای آن به کسانی که دستگاه های قدیمی خود را تحویل دهند کارت هدیه تقدیم می کند، با این حال ار ازای دریافت اپل واچ یا ساعت های هوشمند اپل، این شرکت هیچ چیز به شما نمی دهد.

خبر خوب این است که شرکت اپل، اپل واچ های قدیمی شما را برایتان بازیافت می کنند. خبر بد این است که اپل یک ریال هم برای آن به شما پول نمی دهد. قطعا شما بدون فریب دادن مشتریان وفادار خود نمی توانید یکی از ثروتمند ترین شرکت های دنیا شوید. 
این شرکت اپل واچ را به برنامه تازه سازی اپل اضافه کرده است. توسط برنامه ابتکاری بازیافت رایگان، اپل به شما اجازه می دهد هر دستگاه خریداری شده از این شرکت را در هر نمایندگی اپل و یا به صورت آنلاین بازیافت کند. اپل به شما قول می دهد که این دستگاه حتما بازیافت شده و یا دوباره از آن استفاده می شود. 
دستگاه های دیگری که شامل برنامه تازه سازی اپل می شوند شامل مک، آیفون و آیپد است. اگر به اپل اجازه دهید که هر کدام از این محصولات را بازیافت کند یک کارت هدیه اپل استور تحویل می گیرید. البته ارزش آن حتی به ارزش خود محصول نزدیک هم نیست اما حرکت خوبی برای تشویق مردم به بازیافت محصولات قدیمی خود است. 
با این حال، اگر اپل واچ خود را به اپل بازگردانید، هیچ چیز در ازای آن دریافت نمی کنید. نه پولی نه کارت هدیه ای و نه حتی یک تشکر! چرا که اپل به شما لطف می کند که یک دستگاه بی ارزش را از مچ دست شما دور می کند. 
شرکت اپل اولین ساعت هوشمند خود را در تاریخ آوریل 2015 منتشر کرد، در نتیجه در زمان نوشتن این مقاله قدیمی ترین ساعت های هوشمند اپل تنها 18 ماه عمر کرده اند و حال از نظر شرکت اپل این دستگاه ها کاملا بی ارزش هستند. 
ما خوانندگان را به بازیافت دستگاه های تکنولوژی قدیمی تشویق می کنیم، چرا که زباله های الکترونیکی این روزها به مشکلی عمده تبدیل شده اند. با این حال در مورد ساعت های هوشمند اپل بهتر است که آن را به دوستتان  بدهید یا به فردی بفروشید. به خصوص اگر پول زیادی برای آن پرداخت کرده اید تا از اولین کسانی باشید که آن را خریداری کرده اند. 

 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر