بهترین ابزارهای موجود برای به اشتراک گذاری تصاویر شخصی!

بهترین ابزارهای موجود برای به اشتراک گذاری تصاویر شخصی!

برای بسیاری از کاربران اولین دلیل گرفتن یک عکس به اشتراک گذاری آن می باشد اما مسئله این است که بیشتر اوقات کسی دوست ندارد که توجه همه دوستانش را در فیس بوک و یا توییتر به تصاویر خود جلب کند؛ این امر اشتراک گذاری تصاویر را کمی سخت می کند. در این خبر به معرفی ابزارهایی پرداخته شده است که این پروسه را با فراهم سازی امکان انتخاب کردن مخاطبان برای کاربران آسان تر می سازند.

23 اسنپس (23Snaps)

این نرم افزار که به طور مخصوص برای به اشتراک گذاری تصاویر مورد نظر شما طراحی و ساخته شده است، کاربرد ساده و آسانی دارد و علاوه بر این می تواند از طریق وب هم مانند گوشی های همراه خدماتش را در اختیار کاربران بگذارد. با استفاده از این برنامه می توانید به راحتی تصاویر خود را گروه بندی و زیر نویسی کنید و در اختیار مخاطبان مورد نظر خود بگذارید. 

23 اسنپس یک دفترچه خاطرات آنلاین را برای ثبت کردن و به اشتراک گذاشتن تصاویر در اختیار کاربر می گذارد. این نرم افزار علاوه بر این امکان نظر نویسی در زیر تصاویر را نیز برای کاربران به ارمغان می آورد. 23 اسنپس انعطاف پذیری بسیار خوبی نیز دارد به این نحو که مخاطبان شما را قادر می سازد تا بدون نصب آن بر روی گوشی های همراه، از طریق وب و یا ایمیل نیز تصاویر به اشتراک گذاشته شده را دنبال کنند.

رایگان برای سیستم عامل اندروید و iOS

کلاستر (Cluster)

کلاستر یکی از مشهور ترین نرم افزارهایی می باشد که برای به اشتراک گذاری تصاویر خصوصی در اختیار کاربران گذاشته شده است. این نرم افزار از نظر عملکرد شباهت زیادی به شبکه های اجتماعی عادی دارد و علاوه بر این امکان به اشتراک گذاری تصاویر، فیلم ها و فایل های مختلف را نیز در اختیار کاربران می گذارد. 

با کلاستر شما دقیقا می دانید که تصویر مورد نظر خود را برای چه کسی ارسال می کنید. تنها محدودیت این نرم افزار این است که اشخاص گیرنده تصاویر نیز باید آن را بر روی دستگاه خود نصب کنند.

 رایگان برای سیستم عامل اندروید و iOS

مومنتس (Moments)

حتی فیس بوک هم می داند که کاربران تمایلی به اشتراک گذاری تصاویر خود با همه مخاطبانشان ندارند به همین دلیل سال پیش این سازنده نرم افزار مومنتس را وارد بازار کرد. فیس بوک در پروسه طراحی میانجی و ویژگی های این نرم افزار ( مانند قابلیت تشخیص چهره آن ) از توانایی های خاص مهندسی خود استفاده کرده است به همین دلیل کاربران می توانند با استفاده از آن تصاویر خود را با اطمینان خاطر بیشتری به اشتراک بگذارند.

مومنتس چند ویژگی برچسب زنی بسیار خوب را نیز برای انتخاب مخاطبان و حتی مکان ها در اختیار شما می گذارد؛ البته برای استفاده از این نرم افزار شخص فرستنده و گیرنده تصویر باید آن را بر روی دستگاه خود نصب کنند.

رایگان برای سیستم عامل اندروید و iOS

کچ آپ (KatchUp)

کچ آپ نسبت به سایر نرم افزارهایی که در این نوشتار به معرفی آن ها پرداخته شده است، ویژگی های گسترده تری دارد؛ هدف اصلی طراحی این نرم افزار به اشتراک گذاری تصاویر با افرادی انتخاب شده می باشد هرچند که این نرم افزار امکان چاپ کردن تصاویر را نیز برای کاربرانش به ارمغان می آورد.  از جمله ویژگی های محبوب این برنامه می توان به سادگی و کاربرد پذیری بالای آن اشاره کرد که امکان آلبوم سازی از هر چیزی را به راحتی برای کاربر فراهم می سازد.

کچ آپ بر مبنای یک پروفایل زمانی کار می کند و همچنین کاربران را قادر می سازد تا تصاویر خود را به وب و با رزولوشن اصلی به کلود انتقال دهند. این نرم افزار به تازگی وارد بازار شده است و هنوز نمی تواند فیلم ها را به اشتراک بگذارد به همین دلیل توصیه می شود که کمی به طراحان آن فرصت دهید تا شاید نسخه پیشرفته تری از این برنامه را وارد بازار کنند.

رایگان برای سیستم عامل iOS

گوگل اسپیسز (Google Spaces)

درست مانند فیس بوک، گوگل هم به اهمیت رسانه اجتماعی در به اشتراک گذاری فایل ها پی برده و به همین دلیل نرم افزار اسپیسز را روانه بازار ساخته است. این برنامه امکان به اشتراک گذاری هر چیزی از جمله تصاویر را در اختیار کاربران می گذارد و علاوه بر این کاربر را قادر می سازد تا از رنگ ها و پیش زمینه های قابل تنظیمی برای گروه های خود استفاده کند.

از جمله ویژگی های جالب اسپیسز می توان به تطبیق پذیری آن با گروه های ساخته شده توسط کاربران اشاره کرد به این نحو که به واسطه هر گروه لیست خاصی از ویژگی ها را در اختیار کاربر قرار می دهد. 

 رایگان برای سیستم عامل اندروید و iOS

استفاده از نرم افزارهای پیام رسان 

نرم افزارهای پیام رسان مانند فیس بوک مسنجر، واتساپ، هنگ آوت و ... نیز از جمله ابزارهایی هستند که در اختیار کاربران قرار دارند. شما می توانید با استفاده از این نرم افزارها نیز فایل های خود را با کاربرانی که انتخاب کرده اید به اشتراک بگذارید هرچند که شاید برخی از افراد دوست نداشته باشند که فایل های تصویری در بین مکالماتشان ظاهر شوند. 

نرم افزارهای طراحی شده برای تصاویر

هر پلت فرمی که برای کار کردن با تصاویر بر روی گوشی شما نصب می شود یک آلبوم از تصاویر خصوصی به اشتراک گذاشته شده را در خود دارد. با استفاده از برخی از نرم افزارها مانند فیس بوک کاربر همچنین می تواند امکان دستیابی به تصاویر را برای تعداد خاصی از مخاطبانش ایجاد کند از این رو دیگر نیازی نیست که نرم افزار دیگری بر روی یک دستگاه نصب شود.

نرم افزارهایی مانند گوگل فوتوز، دراپ باکس، فلیکر و iCloud نیز همگی دارای ابزارهای داخلی برای به اشتراک گذاری تصاویر می باشند. 

منبع خبر: gizmodo

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر