زاک اج لنوو با پردازنده اسنپدراگون 821 از راه می رسد

زاک اج لنوو با پردازنده اسنپدراگون 821 از راه می رسد

در دنیای تلفن های هوشمند امروزی تقریبا ناگفته ای قبل از عرضه محصول باقی نمی ماند. مشخصات فنی، عکس و قیمت محصولات آنقدر گسترده انتشار می یابند که به ندرت با دیدن محصولی شگفت زده می شویم. تلفن هوشمندی که اخیرا درباره آن چیزهایی شنیده ایم، زاک اج لنوو (Lenovo ZUK Edge) است. با وجود شنیده های بسیار درباره این محصول، این بار زمزمه هایی درباره قیمت فوق العاده آن به گوش می رسد.

یکی از برجسته ترین خصایص زاک اج (ZUK Edge)، صفحه نمایش لبه به لبه آن است. همانند شیائومی می میکس (Xiaomi Mi Mix) در عکس های منتشر شده از این گوشی، حاشیه های بسیار باریک را شاهد بوده ایم. علاوه بر صفحه نمایش خیره کننده این گوشی هوشمند، مشخصات فنی امیدوار کننده ای نیز از آن منتشر شده است. انتظار می رود که زاک اج پردازنده اسنپدراگون 821، 4 یا 6 گیگابایت رم، و حافظه داخلی 32، 64 و یا 128 گیگاباتی را زیر قاب خود برای ما به ارمغان بیاورد.

امروز، عکس های رسمی منتشر شده از این گوشی نشان دهنده وجود رنگ های مسحور کننده سفید و طلایی می باشد. این عکس ها همچنین بر بی حاشیه بودن صفحه نمایش این گوشی گواهی می دهند. بالای یکی از این عکس ها، قیمت بسیار مقرون به صرفه 2699 یوان چین یا به عبارتی 390 دلار آمریکا به چشم می خورد. این برچسب قیمتی زاک اج را در رده ارزانترین گوشی های هوشمند دارای پردازنده اسنپدراگون 821 قرار می دهد.

طبق شنیده ها زمان عرضه این گوشی هفته آینده خواهد بود. ولی بعید است که در بازارهای غربی شاهد عرضه زودهنگام آن باشیم. اما مشتاقان گوشی های هوشمند در خاور دور، هفته آینده دستگاهی فوق العاده را در دسترس خود خواهند دید.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر