افزایش کُندِ تقاضا برای ابزار پوشیدنی منهای ساعت هوشمند

افزایش کُندِ تقاضا برای ابزار پوشیدنی منهای ساعت هوشمند

تقاضا برای ابزار پوشیدنی منهای ساعت هوشمند، هرچند کُند، رو به افزایش است.

به گزارش خبرآنلاین، با رشد 3 درصدی عرضه ابزارهای پوشیدنی شامل دستبندهای هوشمند و ردیاب سلامت هوشمند در فصل سوم 2016 پیش بینی‌های IDC درست از آب درآمد.

از مجموع 23 میلیون ابزار پوشیدنی و ساعت هوشمند در فصل سوم 2016، بیش از 5.3 میلیون واحد از سوی کمپانی فیت بیت،  3.8 میلیون از سوی شائومی، 1.3 میلیون از سوی گارمین و 1.1 میلیون از سوی اپل  و 1 میلیون نیز از سوی سامسونگ عرضه‌شده است.

همچنین 10.4 میلیون واحد نیز از سوی سایر سازندگان عرضه‌شده است.

بر این اساس فیت بیت 11 درصد رشد نسبت به 2015 داشته است و شائومی 4 درصد، گارمین 12.2 درصد، اپل منفی 71 درصد و سامسونگ نیز 89.9 درصد رشد را تجربه کردند اما درمجموع شاهد رشد 3.1 درصدی فصل سوم 2016 در مقایسه با مدت مشابه سال قبل هستیم.

البته این آمار زمانی گرفته‌شده که فقط 2 هفته از فروش سری دوم اپل واچ گذشته و هنوز خبری از عرضه «گی یر اس 3» نبوده است.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر