میان رده جدید هوآوی با نام اینجوی 6 اس معرفی شد

میان رده جدید هوآوی با نام اینجوی 6 اس معرفی شد

هوآوی به طور رسمی از جدیدترین گوشی هوشمند میان رده خود رونمایی کرد. این گوشی هوشمند هوآوی اینجوی 6 اس (Huawei Enjoy 6S) نام دارد و ضمن تجهیز به اسکنر اثر انگشت کاربر با قیمت 232 دلار روانه بازار می‌شود. با سایت فیسیت همراه باشید تا مروری بر مشخصات فنی این محصول میان رده داشته باشیم.

هوآوی هم اکنون سومین شرکت بزرگ تولید کننده گوشی در دنیا است. این شرکت چینی توانسته محبوبیت چشمگیری کسب کند و نشان دهد که شرکت‌های چینی هم قادر به تولید محصولاتی با کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی هستند. هوآوی به تازگی از گوشی هوشمند میان رده جدید خود با نام اختصاصی اینجوی 6 اس رونمایی کرد. در ادامه مروری بر مشخصات فنی این گوشی هوشمند خواهیم داشت.

گوشی هوشمند هوآوی اینجوی 6 اس در واقع نسخه‌ای مجزا از گوشی هوآوی اینجوی 6 (Huawei Enjoy 6) است. این گوشی هوشمند به هیچ عنوان نمی‌تواند جایگزین گوشی هوآوی اینجوی 6 محسوب شود چرا که هوآوی اینجوی 6 تنها 2 ماه پیش معرفی و روانه بازار شد. گوشی هوشمند اینجوی 6 اس از صفحه نمایشی 5 اینچی با وضوح تصویر 1280 در 720 پیکسل یا اصطلاحا اچ‌دی بهره می‌برد. پنل نمایشگر این گوشی از نوع IPS LCD است و این موضوع کمی عجیب به نظر می‌رسد، چرا که گوشی هوشمند هوآوی اینجوی 6 به نمایشگر آمولد (AMOLED) مجهز شده بود.

رم گوشی هوشمند هوآوی اینجوی 6 اس ظرفیت 3 گیگابایتی دارد و حافظه داخلی دستگاه به طور پیش‌فرض 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی اطلاعات را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. باتری این گوشی هوشمند هم 3020 میلی آمپر ساعتی است و در مقایسه با باتری 4100 میلی آمپر ساعتی گوشی هوآوی اینجوی 6 ظرفیت کمتری دارد. ضمنا این گوشی به تراشه اسنپدراگون 435 کوالکام تجهیز شده است.

دوربین اصلی گوشی هوشمند هوآوی اینجوی 6 اس از یک سنسور 13 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود و دستگاه قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت را دارد. دوربین اصلی گوشی نامبرده شده یک چراغ فلش LED اختصاصی را به همراه خواهد داشت. دوربین سلفی گوشی هوشمند هوآوی اینجوی 6 اس هم از سنسوری 5 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. بدنه این گوشی از مواد فلزی ساخته شده و درست در زیر لنز دوربین اصلی دستگاه یک اسکنر اثر انگشت تعبیه شده است.

دکمه‌های فیزیکی تنظیم صدا (Volume) و همچنین پاور (Power) گوشی هوشمند اینجوی 6 اس هوآوی هم در لبه سمت راست بدنه آن تعبیه شده‌اند. بنا به اطلاعاتی که از سوی شرکت هوآوی ارائه شده، گوشی هوشمند مورد نظر در رنگ‌های نقره‌ای، طلایی و سفید روانه بازار می‌شود. همچنین قیمت این گوشی معادل با 232 دلار در نظر گرفته شده است. هوآوی اشاره‌ای به احتمال عرضه گوشی هوآوی اینجوی 6 اس در خارج از بازار کشور چین نکرده است. پیش‌بینی می‌کنیم که اگر قرار باشد این گوشی در سایر کشورها عرضه شود، هوآوی دستگاه را با نام تجاری دیگری روانه بازار کند.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر