تیزر تبلیغاتی

در دهه اخیر جهان شاهد حضور فعال رسانه‌ای نو و فراگیر بود. این رسانه مجموعه‌ای از سایت‌هایی است که به مددشبکه گسترده اینترنت به سایر رسانه‌ها دارای مزایای گوناگونی هستند که مهم‌ترین آن‌ها ارتباط دوطرفه و هوشمند است. تبلیغات، امروزه به عنوان راهی نو و موفق در جهت جذب بازدید کننده و شناسایی کالا،سایت و خدمات، امری مهم و حیاتی برای تمام مدیران و سایت‌ها محسوب می‌شود. امروزه با سرمایه‌ای کم در جهان اینترنت می‌توان کالا و یا سایت خود را به هزاران بازدید کننده مشتاق معرفی کرد و هرچه بهتر و سریعتر قدم‌های موفقعیت را برای رسیدن به هدف خود طی کرد.

ساخت تیزر تبلیغاتی خوب امروزه از مهم ترین راهبردهای شرکت ها و موًسسات موفق است. یک تیزر تبلیغاتی اگر با توجه به اصول و با شناخت کافی از مخاطبان همراه باشد بی شک می تواند تاًثیر چشم گیری در پیشبرد اهداف صاحب کالا یا خدمات داشته باشد. در این صورت هزینه تیزرهای تبلیغاتی که با مدت زمان حداکثر 5 دقیقه ای ساخته می شود حداقل 800 هزارتومان می باشد.

حال فیسیت در راستای همگام شدن با وب سایت‌های خبری پیشرفته و به روز دنیا امکانات تبلیغاتی را در اختیار مخاطبان و شرکت‌های مرتبط با فناوری قرار داده است. این پایگاه خبری به عنوان سایتی دارای استانداردهای جهانی ارائه تبلیغات در محیط وب ایران محیطی مناسب برای نمایش برندهای معتبر به وجود آورده است.

محورهای اصلی فعالیت فیسیت:

رپورتاژ آگهی:

آگهی‌ها مقاله‌ای تبلیغاتی است که همانند پست‌های دیگر درسایت قرار میگیرد. در رپورتاژ آگهی می‌توانید محصول یا سرویس خود را به جامعه مخاطبان فیسیت معرفی کنید و لینک مستقیم به وب سایت خود را دریافت نمایید.

رپورتاژ آگهی در این سایت به صورت ذیل تعریف می گردد:

ارائه 3 پست خبری در سایت به صورت هفتگی

ارائه 4پست خبری در اینستاگرام به صورت ماهانه

ارائه 12پست خبری در تلگرام به صورت ماهانه

که شرکت ها تنها با پرداخت 20هزار تومان در هر قسمت به صورت ماهانه می توانند از این خدمات بهره مند شوند.

 

شبکه‌های اجتماعی:

پایگاه خبری فیسیت دارای شبکه‌های اجتماعی در زمینه فناوری است که در صورت تمایل به همکاری، شرکت‌ها میتوانند تنها با پرداخت 20هزار تومان درشبکه‌های اجتماعی این پایگاه خبری تبلیغات خود را در معرض دید سیل عظیمی از بازدیدکنندگان این سایت‌ قرار دهند.

بنر تبلیغاتی:

ایجاد بنر تبلیغاتی برخلاف اکثر سایت‌های ایرانی که عموما بنرهای تبلیغاتی را در مکان هایی پرت و دور از دسترس کاربر قرار میدهند و یا انبوهی از بنرها را در کنار یکدیگر قرار می‌دهند، فیسیت بنرهای تبلیغاتی خود را در بهترین مکان و در دید مخاطب خود قرار میدهد و ایجاد بنر را به صورت استاندارد طراحی میکند. ایجاد بنرهای تبلیغاتی در زمینه‌های موبایل و تبلت، اینترنت و وب، شبکه، لپتاپ، برنامه نویسی، خانه هوشمند و ...می‌باشد.

-ایجاد شبکه گسترده وب برندینگ و تجارت‌های آنلاین

-طراحی تیزرهای تبلیغاتی

-طراحی و تولید تبلیغات برند محصول

-اعطای پست خبری در هرهفته به شرکت ها

درج بنر تبلیغاتی شرکت شما در سایت فیسیت به هر دو طرف سود می رساند:

1- منفعت مالی که به این سایت میرسد که صرف توسعه سایت می شود.

2- بالا رفتن تعداد بازدید کنندگان سایت، شرکت شما که نتیجه آن دیدن شما به همراه محصولات و یا خدماتی که در آن معرفی کرده اید.

هزینه بنر تبلیغاتی در این پایگاه خبری که به مدت ماهانه تعریف می شود به صورت زیر است:

بنرهای صفحه اصلی: از 200 هزار تومان تا 450 هزار تومان

بنرهای صفحه خبر: از 200 هزار تومان تا 450 هزار تومان

بنرهای صفحه دسته بندی: از 200 هزار تومان تا 300هزار تومان

بنرهای لیست قیمت: از 200 هزار تومان تا 350هزار تومان

لیست قیمت:

هزینه بنرهای تبلیغاتی را براساس اندازه و محل قرار گیری آن در سایت تعیین می‌شود، طبیعی است که اگر شما بخواهید به طور مستمر با تعداد زیادی از این سایت‌ها فعالیت تبلیغاتی داشته باشید باید هزینه گزافی را بپردازید. بخش متفاوت در راستای آگاه سازی مخاطبان برای تهیه محصولات الکترونیکی وجود دارد، در این قسمت هر شرکت می‌تواند اطلاعات محصول خود را عرضه کند که با این کار علاوه بر آگاه سازی مخاطبان مکانی مناسب برای تبلیغات محصولات شرکتی می‌باشد که علاوه بر قیمت و امکانات محصول ، فروشندگان و زمان تحویل به سراسر ایران نمایش داده می‌شود.

 هم چنین لیست قیمت دارای امکان به روز رسانی در ثبت محصولات و قیمت آن‌ها است.

صفحه شخصی:

با در اختیار داشتن صفحه ای مختص به شرکت خود، شما قادر به ثبت مشخصات محصولات و یا تعریف خدمات خود هستید که این امکان در سایت فیسیت به صورت رایگان در اختیار شرکت ها قرار می گیرد.

 

صفحه مدیریت رسانه:

از دیگر خدمات فیسیت به شرکت ها اختصاص صفحه ای به شرکت ها در قسمت دسته بندی ها می باشد که شرکت ها به تعریف دسته بندی های مشخص مد نظر خودشان توانمند می سازند. شرکت ها می توانند محصولات یا خدمات خود را در هر یک از دسته بندی ها منتشر نمایند که این امکان هزینه ای بالغ بر سالانه 3 میلیون تومان در اختیار شرکت ها قرار می گیرد.

 

بررسی محصول:

در بحث بررسی محصول با نگاهی کوتاه و اجمالی به مشخصات و امکانات و توانمندی های محصولات، شرکت ها می توانند دستاوردهای خود را در معرض دید همگان قرار دهند. حال فیسیت با کادر مجرب خود می تواند این بستر را برای شرکت ها با هزینه 300 هزار تومان انجام دهد. در صورت تمایل شرکت ها بررسی محصولات به صورت ویدئویی، فیسیت توانایی ایجاد بررسی محصول به صورت کلیپ را داراست که این کار را تنها با هزینه 600 هزار تومان انجام می دهد.

اسپانسرینگ:

در این قسمت شرکت ها قادر به تعریف محصولات یا خدمات خود در قسمت پیشنهاد فیسیت هستند که این امر باعث برقراری رابطه مستقیم مابین مصرف کنندگان، تولیدکنندگان و عرضه کنندگان کالا و یا خدمات می گردد. همچنین امکان تبادل نظر بین کارشناسان، فعالان و عموم مردم، ایجاد مشوق های لازم برای توسعه فرهنگ فناوری و نیز اطلاع رسانی خبری در زمینه های مختلف فناوری می شود. امکان اسپانسرینگ در سایت فیسیت با هزینه ای سالانه بالغ بر 2 میلیون تومان انجام می پذیرد.

 

 

 

 

 

شخصی سازی Close
شما در این صفحه قادر به شخصی سازی نمیباشید