بهترین لپ تاپ های 14 اینچی جهان!

بهترین لپ تاپ های 14 اینچی جهان!

لپ تاپ های 14 اینچی از جمله محصولاتی هستند که به نحوی بیشترین سهم فروش را در بازار دارند و در این بین وزن کم و اندازه مناسب آن ها نیز در این قضیه بی تاثیر نبوده است. در این نوشتار به معرفی 5 دستگاه از برترین لپ تاپ های 14 اینچی موجود در بازار پرداخته شده است.

بهترین لپ تاپ اقتصادی: ایسوس ویوو بوک E403SA

این محصول اقتصادی آمده است تا ثابت کند که لپ تاپ های اقتصادی لزوما دستگاه هایی حجیم و بزرگ نیستند. ویوو بوک  E403SA ایسوس 1.77 سانتی متر ضخامت و 1.49 کیلوگرم وزن دارد از این رو کاربر به راحتی می تواند آن را در هر مکانی با خود ببرد. در داخل شاسی آلومینیومی این محصول هم یک پردازشگر اینتل پنتیوم N3700، رم 4 گیگابایتی DDR3 و درایو 128 گیگابایتی eMMC قرار گرفته است که سیستم عامل ویندوز 10 مایکروسافت را در مدت تنها چند ثانیه راه اندازی می کند. 

ویژگی برتر دیگر این لپ تاپ اقتصادی نمایشگر 1080 پیکسلی آن است که کنتراست و ترکیب رنگ بسیار خوبی را در اختیار کاربر می گذارد. قیمت این محصول از 390 دلار شروع می شود.

یک ویژگی خوب دیگر: باتری این محصول عملکرد بسیار خوبی دارد و می تواند با یک بار شارژ کامل مدت زمانی در حدود 8 تا 9 ساعت لپ تاپ شما را سرپا نگه دارد. 

حرف آخر: اگر که به دنبال یک لپ تاپ 14 اینچی هستید اما نمی خواهید هزینه زیادی را پرداخت کنید، ایسوس ویوو بوک E403SA را امتحان کنید.

بهترین لپ تاپ تجاری: لنوو تینک پد X1 کربن

سازنده چینی این لپ تاپ نام این محصول را از روی شاسی فیبر کربنی تقویت شده به کار رفته در آن انتخاب کرده است که مقاومت بسیار خوبی در مقابل ضربات و فرسایش های روزانه دارد. تینک پد X1 از جهات دیگری هم یک محصول مقاوم به شمار می رود به این نحو که برای مثال صفحه کلید آن می تواند به خوبی در مقابل ریزش تصادفی مایعاتی مانند قهوه و یا چای سالم باقی بماند. 

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به نمایشگر 1440 پیکسلی ضد تشعشع مجهز به یک پوشش ضد لکه اشاره کرد که میزان روشنی بسیار خوبی دارد و می تواند در مکان های بیرون از خانه هم تصاویر را به راحتی نمایش دهد. لنوو در ساخت این لپ تاپ از نسل ششم پردازشگرهای Core i7 در کنار یک رم 16 گیگابایتی DDR3 و درایو نیمه هادی 512 گیگابایتی PCIe استفاده کرده است. کاربران می توانند مدل های مختلف این محصول را در رنج های قیمتی مختلفی بین 950 دلار تا 1550 دلار از بازار تهیه کنند.

یک ویژگی خوب دیگر: باتری این محصول می تواند به مدت 9 ساعت این لپ تاپ را روشن نگه دارد از این رو دیگر نیازی نیست که در هنگام انجام دادن کارهای خود نگران پیدا کردن پریز برق هم باشید.

حرف آخر: لنوو تینک پد X1 کربن بهترین لپ تاپ 14 اینچی تجاری موجود در بازار به شمار می آید.

بهترین لپ تاپ گیمینگ: ریزر بلید (Razer Blade)

بلید جدید، به عنوان لپ تاپ گیمینگ جدید برند ریزر، به یک کارت گرافیک NVIDIA GTX 1060 و وی رم 6 گیگابایتی GDDR5 مجهز شده است تا بتواند کیفیت تصویر بسیار خوبی را در قالب یک نمایشگر 14 اینچی در اختیار کاربر بگذارد. این محصول به یک پردازشگر 3.5GHz اینتل Core i7-6700HQ، رم 16 گیگابایتی و درایو نیمه هادی 1 ترابایتی PCIe مجهز شده است تا بتواند تعداد زیادی از بازی های پیشرفته را در خود ذخیره و بر روی سیستم عامل ویندوز 10 مایکروسافت به راحتی اجرا کند. 

قیمت این لپ تاپ از 1800 دلار تا 2700 دلار متغیر می باشد.

یک ویژگی خوب دیگر: ریزر برای آن دسته از کاربرانی که می خواهند هزینه پایین تری را پرداخت کنند یک نمایشگر FHD را نیز در نظر گرفته است.

حرف آخر: ریزر بلید به همراه کارت گرافیک NVIDIA GTX 1060 خود بهترین لپ تاپ گیمینگ 14 اینچی موجود در بازار محسوب می شود.

بهترین آلترا بوک: ایسر سوئیفت 5

ایسر سوئیفت 5 هفتمین نسل از پردازشگرهای 3.5GHz اینتل Core i7-7500U را در کنار یک رم 8 گیگابایتی DDR3 و یک درایو 256 گیگابایتی نیمه هادی در خود دارد تا بتواند به راحتی از عهده انجام کارهای سنگین برآید. نمایشگر 1080 پیکسلی این محصول هم در یک شاسی آلومینیومی قرار گرفته است که تنها 1.44 سانتی متر ضخامت دارد. 

ایسر به واسطه این لپ تاپ 1.36 کیلوگرمی و صفحه کلید آن که قابلیت روشن شدن را نیز دارد کاربران را قادر ساخته است تا به راحتی مطالب سنگین و طولانی را تایپ کنند. از دیگر مشخصات این محصول می توان به یک پد لمسی دقیق، باتری قدرتمند، اسکنر اثر انگشت و چند پورت مختلف اشاره کرد. قیمت این آلترا بوک از 900 دلار شروع می شود.

یک ویژگی خوب دیگر: سوئیفت 5 به MU-MIMO 802.11ac نیز مجهز شده است تا بتواند یک تجربه بهتر از اینترنت بی سیم را در اختیار کاربر بگذارد.

حرف آخر: اگر که به دنبال یک آلترا بوک 14 اینچی هستید، ایسر سوئیفت 5 بهترین آپشنی می باشد که در اختیار شما گذاشته شده است. 

بهترین از هر لحاظ: لنوو تینک پد X1 یوگا

لپ تاپ تینگ پد X1 یوگا به یک نمایشگر 1440 پیکسلی لمسی، طراحی قابل تبدیل، باتری قدرتمند و مجموعه سخت افزاری بسیار خوب مجهز شده است تا به راحتی از پس هر کاری برآید. ساختار مقاوم تینک پد X1 یوگا این امکان را برای کاربر فراهم می کند تا وی بتواند در هر مکانی از لپ تاپ خود استفاده کند. از دیگر مشخصات این محصول می توان به پورت های گوناگون آن اشاره کرد که اتصالات مختلفی را در اختیار کاربر می گذارد. قیمت این لپ تاپ از 1800 دلار شروع می شود.

یک ویژگی خوب دیگر: قابلیت اتصال LTE-A این محصول مخصوص آن دسته از کاربرانی فراهم شده است که می خواهند همیشه به اینترنت دسترسی داشته باشند.

حرف آخر:  لنوو تینک پد X1 یوگا بهترین لپ تاپ 14 اینچی موجود در بازار می باشد.

منبع خبر: windowscentral

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر