سامسونگ به طور رسمی گوشی گلکسی C9 Pro را با یک رم 6 گیگابایتی وارد بازار کرد!

سامسونگ به طور رسمی گوشی گلکسی C9 Pro را با یک رم 6 گیگابایتی وارد بازار کرد!

گوشی هوشمند گلکسی C9 Pro مدتی است که خبرساز شده است، برای مثال چند روز پیش منابع خبری مشخصات فنی این محصول را در فضای مجازی منتشر کردند؛ علاوه بر این چند وقت پیش هم سازنده کره ای اعلام کرد که می خواهد یک رویداد خبری را برای این گوشی هوشمند در کشور چین برگزار کند، رویدادی که سه روز پیش برگزار شد. به نظر می رسد که گوشی گلکسی C9 Pro هم اکنون وارد بازار کشور چین شده است.

یک گوشی هوشمند جدید دیگر هم از سری گوشی های کلاس C سازنده کره ای وارد بازار شد که مخصوص بازار کشور چین ساخته شده است. مانند دیگر اعضای این خانواده، گوشی هوشمند گلکسی C9 Pro هم از یک بدنه فلزی بهره می برد و ویژگی های سخت افزاری بسیار خوبی دارد. 

در این زمینه اولین نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که گلکسی C9 Pro اولین محصول از برند سامسونگ می باشد که به یک رم 6 گیگابایتی مجهز شده است، قابلیتی که به نحوی بیشتر کاربران را متحیر ساخته است زیرا این محصول یک گوشی پرچم دار نیست و از یک پردازشگر رنج متوسط بهره می برد. 

از دیگر مشخصات این محصول می توان به یک نمایشگر 6 اینچی 1920 در 1080 پیکسلی AMOLED، حافظه داخلی 32 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD، پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 653، واحد پردازش گرافیکی Adreno 510، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو مجهز به نرم افزار کمکی TouchWiz و باتری جدا نشدنی 4,000mAh اشاره کرد؛ البته باید به این نکته نیز توجه داشت که لنز دوربین سلفی گوشی جدید به قدرتمندی لنز دوربین اصلی این محصول نیست.

گلکسی C9 Pro یک محصول دو سیم کارته می باشد که در جای سیم کارت دوم آن کارت حافظه میکرو SD قرار می گیرد. این محصول مانند سایر گوشی های سامسونگ به یک کلید فیزیکی خانه نیز مجهز شده است که در زیر صفحه نمایشگر قرار دارد و علاوه بر این می تواند وظیفه یک اسکنر اثر انگشت را نیز انجام دهد.

عضو جدید خانواده گوشی های سری C سازنده کره ای 185 گرم وزن،162.9  میلی متر طول، 80.7 میلی متر عرض، 6.9 میلی متر ضخامت و 473 دلار قیمت دارد و قرار است که در رنگ های طلایی و رز گلد وارد بازار شود. هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ می خواهد این محصول را در بازار کشورهایی بجز کشور چین هم عرضه کند یا خیر. 

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر