تهدید برای دستبند شیائومی؛ دستبند جدید سامسونگ با عمر باتری ۲۱ روزه معرفی می‌شود

گلکسی فیت .JPG

اطلاعات جدید از گلکسی فیت ۳، مشخصات آن و عمر باتری چشمگیر ۲۱ روزه‌اش به دست آمده است.

در گذشته سه ساله، سامسونگ هیچ دستبند تناسب اندام جدیدی را به بازار معرفی نکرده و به جای آن، تمرکز بیشتر خود را بر روی سری‌های جدید ساعت‌هوشمند سامسونگ گذاشته است.

به نظر می‌رسد که سامسونگ در حال برنامه‌ریزی برای معرفی گلکسی فیت ۳ است تا با دستبندهای تناسب اندام جدید و ساعت‌های هوشمند با قیمت مناسب، با شرکت‌های چینی مانند شیائومی به رقابت بپردازد.

گلکسی فیت ۳ احتمالاً همزمان با گوشی گلکسی S24 معرفی خواهد شد؛ زیرا تصاویر آن در چند ماه اخیر چندین بار منتشر شده‌اند.

galaxy-fit-3-rosegold

با توجه به اظهارات احمد کوایدر، گلکسی فیت ۳ دارای صفحه‌نمایش اولد ۱.۶۱ اینچی با تراکم پیکسلی ۳۲۰ پیکسل‌براینچ است. این دستگاه همچنین دارای قاب آلومینیومی با استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد‌و‌غبار و آب خواهد بود. گلکسی فیت ۳ بند سیلیکونی دارد و وزن آن به ۲۱٫۳۹ گرم می‌رسد.

گلکسی فیت ۳ در سه رنگ خاکستری، ترکیب صورتی و طلایی، و نقره‌ای عرضه خواهد شد. این مچ‌بند احتمالاً دارای امکاناتی مانند شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، مانیتور ضربان قلب و ردیابی خواب است.

برخی از دستگاه‌های نازک معمولاً دارای GPS داخلی نیستند، اما برخی از آن‌ها این امکان را دارند. اطلاعات موجود نشان‌دهنده وجود GPS در گلکسی فیت ۳ نیست. بر اساس شایعات قبلی، قیمت این ساعت هوشمند احتمالاً حدود ۸۰ دلار خواهد بود.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: twitter.ahmedqwaider888

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر