کاویار نسخه طلای ۱۸ عیار آیفون ۱۵ پرو مکس را با قیمت نیم‌میلیارد تومان معرفی کرد

hjghjgfhjf.jpg

کاویار با معرفی سری آیفون ۱۵ پرو با شاسی طلای ۱۸ عیار، وارد بازاری با قیمت‌های بسیار بالا شده است. این سری شامل چهار مدل آیفون ۱۵ پرو، شامل آیفون ۱۵ پرو، آیفون ۱۵ پلاس، آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس است.

در این سری، رنگ طلایی از نسخه‌های پرو معمولی حذف شده است. اگر همچنان به دنبال یک گوشی با رنگ طلایی هستید، شرکت کاویار (Caviar) با مدل‌های پرو آیفون اپل را با شاسی طلایی به نام Ultra Gold معرفی و به فروش می‌رساند.

آیفون ۱۵ پرو Ultra Gold

قیمت‌گذاری مدل آیفون ۱۵ پرو Ultra Gold با قیمت پایه‌ای ۸,۸۹۰ دلار آغاز می‌شود و تا ۹,۸۹۰ دلار ارتقا می‌یابد. همچنین، نسخه‌های پرو مکس Ultra Gold با قیمت پایه‌ای ۹,۶۷۰ دلار عرضه می‌شوند و نسخه‌ی قوی‌تر آن حتی به قیمت ۱۰,۳۹۰ دلار می‌رسد. این گوشی‌ها از شاسی ساخته‌شده با طلای ۱۸ عیار بهره می‌برند و به‌طور محدود برای افراد خاصی از جمله بازیگران، ورزشکاران و سیاستمداران طراحی شده‌اند.

آیفون ۱۵ پرو Ultra Black

همچنین، کاویار نسخه‌های ویژه‌ی آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس را با نام‌های آیفون ۱۵ پرو Ultra Black و آیفون ۱۵ پرو مکس Ultra Black نیز معرفی کرده است. این مدل‌ها از لوگویی ساخته‌شده با طلای ۲۴ عیار بهره می‌برند و قیمت مدل پایه‌ای پرو آیفون از ۸,۰۶۰ تا ۹,۰۶۰ دلار متغیر است. همچنین، قیمت مدل پرو مکس از ۸,۸۴۰ دلار شروع می‌شود و بهترین نسخه آن ۹,۵۶۰ دلار قیمت دارد. این مدل‌ها از شاسی ساخته‌شده با تیتانیوم خاصی استفاده می‌کنند که در صنایع هوانوردی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آیفون ۱۵ پرو Titan Black

علاوه بر این، کاویار نسخه‌های دیگری از آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس را با نام‌های Starry Night و Titan Black و Dark Red نیز معرفی کرده است. مدل Titan Black از بدنه‌ی تیتانیوم مشابه Ultra Black بهره می‌برد و لوگوی اپل در پشتی آن از Van Cleef & Arpels ساخته شده است. مدل‌های Dark Red و Starry Night نیز از همین نوع لوگو بهره می‌برند و از طرح‌های شاسی متفاوتی برخوردار هستند.

آیفون ۱۵ پرو Starry Night

شاسی مدل Dark Red آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس کاویار از الگوهای کیهانی و مریخ الهام‌گرفته و دارای طراحی منحصر به فردی از کربن مرمر می‌باشد. همچنین، شاسی مدل Starry Night از کربن فورج ساخته شده است و الیاف بنفش آن دارای طرحی مشابه نقاشی "شب پرستاره" از نقاش معروف ون گوگ می‌باشد.

باید توجه داشت که کاویار فقط ۹۹ واحد از هر مدل آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس سفارشی خود را تولید و عرضه می‌کند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: caviar

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر