EA Sports FC نام بازی‌ فیفا از سال آینده خواهد بود

fifa.JPG

از این به بعد دیگر نام بازی فیفا را نخواهیم شنید چرا که شرکت EA قرار است از سال 2023 بازی فوتبال خود را با نام EA Sports FC راهی بازار کند. کلمه‌ی FC مخفف Football Club یا همان باشگاه فوتبال است. به این ترتیب قرارداد سی‌ساله‌ی الکترونیک آرتز و فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) که در سال ۱۹۹۳ و با بازی FIFA International Soccer آغاز شده بود، به پایان خواهد رسید.

از سال گذشته خبرهایی می‌رسید که میان فیفا و الکترونیک آرتز بحث‌ها و اختلافاتی وجود دارد که ادامه همکاری سخت شده است. از همان زمان پیش بینی می‌شد که دو طرف ماجرا می‌خواهند برای اطمینان از انعقاد قرارداد بهتر، روی مواضع خود پافشاری کنند و ارزش قرارداد جدید را طبق میل خود پیش ببرند. اما به نظر می‌رسد که اختلافات میان فیفا و الکترونیک آرتز زیاد بوده و با پایان همکاری سی ساله همراه شد.

مدیرعامل کمپانی الکترونیک آرتز، اندرو ویلسون، بیانیه‌ای منتشر کرده و گفته:« چشم‌انداز ما برای EA Sports FC ایجاد بزرگ‌ترین و تأثیرگذارترین باشگاه فوتبال در جهان، در کانون هواداران فوتبال است. حدود ۳۰ سال، ما در حال ساختن بزرگ‌ترین جامعه‌ی فوتبالی جهان با صدها میلیون بازیکن، هزاران شریک ورزشکار و صدها لیگ، فدراسیون و تیم هستیم. EA Sports FC متعلق به هر یک از آن‌ها و به طرفداران فوتبال در همه‌جا خواهد بود.»

FIFA22-2.jpg
-

او در ادامه گفته که ما از همکاری با فیفا خوش‌حالیم و از آن‌ها تشکر می‌کنیم. آینده‌ی فوتبال در جهان بسیار روشن است و هواداران در سراسر جهان هرگز مستحکم‌تر از این نبوده‌اند. ما فرصتی باورنکردنی داریم تا EA Sports FC را در قلب این ورزش قرار دهیم و تجربیات خلاقانه و معتبرتری را برای مخاطبان روبه‌رشد فوتبال به ارمغان بیاوریم.

شرکت الکترونیک آرتز هم در بیانیه‌ی خود برای اعلام این خبر نوشته است: EA Sports FC بستری تازه برای الکترونیک آرتز برای نوآوری، خلق و رشد تجربه‌های جدید خواهد بود. این بازی می‌خواهد زمینه‌های بیشتری از این ورزش را زنده کند و از قدرت جمعی بیش از ۱۵۰ میلیون بازیکن در سراسر بازی‌های فوتبالی الکترونیک آرتز اسپورت استفاده کند تا در سال‌های آینده به صدها میلیون طرفدار جدید هم دسترسی پیدا کند.

باید منتظر بمانیم و ببینیم که آینده بازی فیفا بدون نام فیفا چگونه خواهد بود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: Gematsu

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر