گلکسی بوک پرو سامسونگ معرفی شد

گلکسی بوک پرو.jpg

سامسونگ همان‌طور که وعده داده بود، امروز از لپ تاپ‌های قدرتمند گلکسی رونمایی کرد که یک مدل آن لپ تاپ گلکسی بوک پرو است که در این مطلب به معرفی آن می‌پردازیم.

امروز همان روزی است که سامسونگ از مدتی پیش درباره‌ی آن گفته بود و توضیح داده بود که قدرتمندترین گلکسی‌ها در این روز معرفی خواهند شد. حالا امروز شاهد معرفی دو مدل لپ تاپ بسیار قدرتمند از سری گلکسی بوک پرو بودیم. گلکسی بوک پرو و گلکسی بوک پرو 360 درجه دو محصولی هستند که از آن‌ها نام بردیم. در این مطلب قصد داریم به بررسی لپ تاپ گلکسی بوک پرو بپردازیم. با فیسیت همراه باشید.

گلکسی بوک پرو

این لپ تاپ سامسونگ در دو مدل 13.3 و 15.6 اینچی معرفی شده است که وزن بسیار پایینی هم دارند. درواقع وزن مدل 13.3 اینچی تنها 0.88 کیلوگرم و ضخامت آن 11.2 میلی متر و وزن مدل بزرگ‌تر، اندکی بیشتر، یعنی 1.05 کیلوگرم و ضخامت آن 11.7 میلی متر است. از این رو با دو لپ تاپ فوق العاده باریک و سبک مواجه هستیم که به سادگی قابل حمل هستند.

نمایشگر این دو لپ تاپ از نوع AMOLED بوده و از جمله مشخصات آن می‌توانیم به رزولوشن 1920 در 1080، روشنایی حداکثری 500 نیتس، پشتیبانی از استاندارد DisplayHDR 500، زمان پاسخ 0.2 میلی ثانیه و پوشش 120 درصدی DCI-P3 اشاره کنیم. از این رو نمایشگر این لپ تاپ‌ها، نمایشگرهای بسیار باکیفیتی هستند.

سامسونگ این لپ تاپ‌ها را به پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل (امکان خرید از مدل‌های i3، i5 و i7 وجود دارد) و در مدل‌هایی با 8، 16 و 32 گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع LPDDR4X مجهز کرده است. ضمناً این لپ تاپ‌ها به حداکثر 1 ترابایت حافظه‌ی SSD مجهز شده‌اند.

طراحی ظاهری گلکسی بوک پرو.jpg
طراحی ظاهری گلکسی بوک پرو -

مدل‌هایی از این لپ تاپ‌ها با پردازنده‌های i5 و i7، به همان گرافیک مجتمع Iris Xe اکتفا کرده‌اند اما یک مدل با گرافیک مجزای MX450 هم عرضه شده که البته وزن و ضخامت آن کمی بیشتر از دیگر مدل‌هاست.

این لپ تاپ‌ها به انواع پورت‌ها مجهز شده است. گلکسی بوک پرو 15.6 اینچی از یک پورت تاندربولت 4، یک پورت USB-C، یک پورت USB-A 3.2، یک پورت HDMI، جک 3.5 میلیمتری مشترک هدفون و میکروفون و اسلات کارت حافظه بهره می‌برد. مدل 13.3 اینچی گلکسی بوک پرو هم از همه‌ی پورت‌های مدل بزرگ‌تر به جز پورت HDMI بهره می‌برد. تفاوت دیگر این است که مدل 13.3 اینچی از سیم کارت نانو پشتیبانی می‌کند. از این جهت گلکسی بوک پرو 13.3 اینچی از اینترنت 4G/LTE پشتیبانی می‌کند.

پورت‌های گلکسی بوک پرو سامسونگ.jpg
-

مدل 13.3 اینچی گلکسی بوک پرو سامسونگ از باتری 63 وات ساعتی و مدل بزرگ‌تر از باتری 68 وات ساعتی بهره می‌برند و هر دو از طریق پورت USB-C و آداپتور 65 واتی شارژ می‌شوند.

قیمت مدل پایه‌ی گلکسی بوک پرو 13.3 اینچی 1000 دلار و قیمت مدل پایه‌ی 15.6 اینچی این لپ تاپ 1100 دلار تعیین شده است و از 24 اردیبهشت هم به صورت رسمی می‌توان این لپ تاپ را سفارش داد.

اخبار مرتبط:

جعبه گشایی لپ تاپ گلکسی بوک فلکس 2

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر