گلکسی M42 5G سامسونگ معرفی شد

galaxy m42 5g.jpg

ساعتی پیش سامسونگ از اولین گوشی 5G از سری M با نام گلکسی M42 5G رونمایی کرد که این گوشی از پردازنده‌ی قدرتمند اسنپدراگون 750G بهره می‌برد.

جدیدترین گوشی سامسونگ از سری M، گوشی گلکسی M42 5G است که ساعتی پیش در هند رونمایی شده است. این گوشی که اولین گوشی 5G از سری M به حساب می‌آید، از نظر طراحی و مشخصات، شباهت زیادی به گلکسی A42 5G دارد. با فیسیت همراه باشید تا به معرفی این گوشی بپردازیم.

معرفی گلکسی M42 5G

سامسونگ این گوشی را به یک نمایشگر 6.6 اینچی از نوع سوپر امولد با رزولوشن HD+ مجهز کرده است که در بالای آن یک بریدگی قطره‌ای و در پایین آن، حاشیه‌ی باریکی به چشم می‌خورد. در این بریدگی کوچک، یک دوربین 20 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی ایفای نقش می‌کند.

پنل پشتی این گوشی از نظر رنگی به چهار قسمت تقسیم شده است و از رنگ تیره تا روشن در یک طیف را شامل می‌شود. در قسمت بالا، شاهد قرارگیری یک بخش مربعی هستیم که جایگاه دوربین اصلی چهارگانه است. لنز اصلی آن 48 مگاپیکسلی بوده و در کنار آن یک لنز 8 مگاپیکسلی اولترا واید و دو لنز 5 مگاپیکسلی ماکرو و عمق سنج هم تعبیه شده است.

دوربین قدرتمند 48 مگاپیکسلی گلکسی M42 5G.jpg
دوربین قدرتمند 48 مگاپیکسلی گلکسی M42 5G -

گلکسی M42 5G به پردازنده‌ی قدرتمند اسنپدراگون 750G مجهز شده و در دو مدل، یکی با 6 و دیگری با 8 گیگابایت رم و هر دو با 128 گیگابایت حافظه داخلی، عرضه شده است. البته باید اشاره کنیم که به واسطه‌ی کارت حافظه‌ی Micro SD می‌توانید حافظه‌ی گوشی را ارتقاء دهید.

همچنین باید اشاره کنیم که این گوشی سامسونگ از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بهره برده و از شارژ 15 واتی هم پشتیبانی می‌کند. بنا به ادعای سامسونگ، یک بار شارژ کامل باتری می‌تواند انرژی لازم برای 130 ساعت گوش کردن به موسیقی، 22 ساعت استفاده از اینترنت، 34 ساعت تماشای فیلم و 36 ساعت برقراری تماس را فراهم کند.

باتری گلکس M42 5G.jpg
باتری گلکس M42 5G -

سامسونگ این گوشی را در دو رنگ مشکی و خاکستری (با طیف رنگی)، عرضه کرده است و از تاریخ 1 می این گوشی از طریق وب سایت سامسونگ و آمازون در هند قابل خرید است. البته هنوز درباره‌ی عرضه‌ی جهانی این گوشی صحبتی نشده است. ضمناً قیمت گلکسی M42 5G برای مدلی با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی 295 دلار و برای مدل قدرتمندتر با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی 322 دلار تعیین شده است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر