گلکسی زد فلیپ 5 با نمایشگر بیرونی کاربردی‌تر از راه رسید

بمهح.JPG

سامسونگ الکترونیکس به‌صورت رسمی از نسل پنجم گوشی‌های تاشوی گلکسی زد فلیپ ۵ با نمایشگر بیرونی کاربردی‌تر و لولای جدید و منعطف رونمایی کرده است. طراحی گلکسی زد فلیپ ۵ سامسونگ با بهینه‌سازی‌های متنوع، قابلیت حرفه‌ای FlexCam دوربین، عملکرد قدرتمند و گزینه‌های شخصی‌سازی بی‌شمار در کنار لولای جدید و منعطف (Flex Hinge)، تجربه‌ای جدید و منحصربه‌فرد را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

نمایشگر اصلی گلکسی زد فلیپ ۵ مجهز به لایه‌ای ضدضربه است و با بازطراحی پنل پشتی، استحکام این بخش افزایش یافته است. گلکسی زد فلیپ ۵ با استاندارد IPX8، قاب آلومینیومی Armor و محافظ صفحه Corning GorillaGlass Victus2 که روی صفحه تاشو و پنل پشتی نصب شده‌اند، از حفاظت لازم برخوردار است. لولای جدید و منعطف Flex Hinge با ساختار ریلی دوگانه‌ای که دارد، می‌تواند ضربه‌های خارجی را توزیع کرده و از آسیب به بدنه جلوگیری کند.

گوشی تاشوی جدید سامسونگ، یعنی گلکسی زد فلیپ ۵، در حالت غیرگسترده قابلیت‌ها و اطلاعات بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از طریق نمایشگر پشتی دستگاه، یعنی Flex Window، کاربران به اطلاعات مفیدی دسترسی دارند. همچنین، با استفاده از ویجت‌های کاربردی، کاربران می‌توانند وضعیت آب‌وهوا را بررسی، پخش موسیقی را کنترل و با ویژگی Media Controller به موسیقی موردعلاقه‌شان گوش دهند.

مشخصات فنی گلکسی Z Flip 5 شامل نمایشگر اصلی ۶.۷ اینچی Dynamic AMOLED 2X با نرخ به‌روزرسانی متغیر ۱۲۰ هرتز و نمایشگر کاور ۳.۴ اینچی سوپرامولد ۶۰ هرتز است. این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام بهره‌مند بوده و در دو نسخه با رم ۸ گیگابایتی و ظرفیت حافظه داخلی ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایتی عرضه می‌شود.

Samsung-Galaxy-Z-Flip5-1-1024x683.jpg.webp
-

ابعاد این گوشی هوشمند در حالت غیرگسترده، یعنی در وضعیت بسته، ۷۱.۹×۸۵.۱×۱۵.۱ میلی‌متر بوده و وزن آن حدود ۱۸۷ گرم است.

گلکسی زد فلیپ ۵ دارای دوربین دوگانه در پنل پشتی است، شامل دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین زاویه‌ی عریض ۱۲ مگاپیکسلی. دوربین سلفی این گوشی نیز ۱۰ مگاپیکسلی است.

گوشی هوشمند گلکسی زد فلیپ ۵ با باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی و سیستم‌عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5.1.1 عرضه می‌شود.

بمهح.JPG
-

پیش‌فروش گلکسی زد فلیپ ۵ از تاریخ ۴ مردادماه (۲۶ جولای) در برخی بازارهای منتخب آغاز می‌شود و از ۲۰ مردادماه (۱۱ آگوست) برای فروش به بازار عرضه خواهد شد.

گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ ۵ در ترکیب رنگ‌های سبز

گرافیتی، کرم و صورتی و همچنین با مجموعه وسیعی از لوازم جانبی شامل قاب شفاف (Clear Gadget)، قاب چرمی Flap Eco، قاب Flipsuit و همچنین قاب سیلیکونی با قابلیت حمل آسان و یک حلقه برای ایجاد ظاهری خاص‌تر عرضه می‌شود. هزینه‌ی این گوشی تاشوی زیبا برای مدل 256 گیگابایتی ۱۰۴۹ پوند و برای مدل 512 گیگابایتی ۱۱۴۹ پوند در نظر گرفته شده است. این گوشی همچنین در آمریکا با هزینه‌ی ابتدایی ۹۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: فیسیت

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر