رندر و طراحی آنر پلی 5 فاش شد

Honor-Play-5.jpg

گوشی‌های آنر به دلیل جدایی از هواوی، حالا اهمیت پیدا کرده‌اند. حالا مشخصات و طراحی یکی از این گوشی‌ها با نام آنر پلی 5 فاش شده است.

مدتی پیش بود که هواوی برای ادامه‌ی حیات خود، مجبور شد که آنر، زیربرند موفقش را جدا کرده و آن را بفروشد. این اتفاق به این دلیل بود که حداقل آنر بتواند به دور از هر گونه تحریم به فعالیتش دهد. از این رو گوشی‌های این کمپانی که پس از جدایی آنر از هواوی عرضه می‌شوند، اهمیت پیدا کرده‌اند.

حالا یکی از افشاگران معروف چینی با نام کاربری DigitalChatStation، اولین رندرهای منتسب به آنر پلی 5 را در شبکه‌ی اجتماعی weibo به اشتراک گذاشته و مشخصات کلیدی آن را فاش کرده است.

بنا به این افشای اطلاعاتی، آنر پلی 5 از نمایشگر 6.53 اینچی با رزولوشن FHD+ بهره می‌برد. حاشیه‌های اطراف این نمایشگر بسیار باریک است و در بالای نمایشگر یک بریدگی U شکل به چشم می‌خورد. این احتمال وجود دارد که این گوشی از نمایشگر OLED بهره ببرد و از این جهت به نظر می‌رسد که شاهد به کارگیری سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر در این گوشی باشیم.

در پنل پشتی این گوشی شاهد به کارگیری دوربین اصلی چهارگانه هستیم که شامل لنز اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین 8 مگاپیکسلی اولتراواید و دو دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو و عمق سنج است.

اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که آنر پلی 5 از پردازنده‌ی 8 نانومتری و هشت هسته‌ای دایمنسیتی 800U و پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G57 MC3 بهره خواهد برد. به نظر می‌رسد آنر پلی 5 به باتری 3800 میلی آمپر ساعتی مجهز شود و از ضمن پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی، از طریق پورت USB-C شارژ شود. نکته‌ی عجیب اینجاست که گویا با کاهش ظرفیت باتری در این گوشی مواجهیم. درواقع در آنر پلی 4 که نسل قبلی این گوشی به حساب می‌آید، شاهد به کارگیری باتری 4300 میلی آمپر ساعتی بودیم.

هنوز اطلاعات زیادی درباره‌ی این گوشی، فاش نشده باقی مانده است اما با توجه به اینکه گفته می‌شود به زودی شاهد معرفی آن خواهیم بود، احتمالاً در روزهای آتی اطلاعات بیشتری از این گوشی فاش شود.

اخبار مرتبط:

پلن B هواوی؛ هواوی با الگوبرداری از گوگل وارد حوزه نرم افزار می‌شود

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: myfixguide


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر