هوش مصنوعی گیت‌هاب با قابلیتی جذاب برای برنامه‌نویسان آپدیت شد

github

کوپایلت ورک‌اسپیس، یک سرویس هوش مصنوعی جدید برای مدیریت بهتر پروژه‌ها، به‌صورت رسمی به پلتفرم گیت‌هاب معرفی شد.

 هدف اصلی این سرویس، کاهش زمانی است که مهندسان و توسعه‌دهندگان صرف خواندن کد و شروع یک پروژه جدید می‌کنند.

کوپایلت ورک‌اسپیس در حال‌حاضر به‌صورت پیش‌نمایش برای توسعه‌دهندگان در دسترس است؛ اما به‌زودی پس از خروج از نسخه‌ی پیش‌نمایش، در پلتفرم گیت‌هاب به‌صورت کامل ادغام خواهد شد. این سرویس با پیشنهادهایی درباره‌ی نحوه‌ی شروع و ارائه‌ی یک فرایند گام‌به‌گام، کاربران را در آغاز پروژه‌های جدید همراهی می‌کند.

جاناتان کارتر، رئیس GitHub Next، اعلام کرده است که تیمش از مشتریان شنیده که کوپایلت حضور مفیدی در میانه‌ی پروژه‌ها داشته اما در آغاز کار چندان مفید نبوده است. افزودن کوپایلت به ابتدای پروژه، به توسعه‌دهندگان امکان می‌دهد که زمان بیشتری را صرف کدنویسی کنند تا درک بهتری از آغاز پروژه داشته باشند.

 

github-copilot-workspace
-

کوپایلت ورک‌اسپیس قابلیت بررسی کدهای قدیمی را دارد و می‌تواند پایگاه کد را بررسی کند و سرعت بالایی ارائه دهد. این سرویس به‌طور عمده برای کارهای ساده‌ای مانند خلاصه‌سازی و تکمیل کد بهینه‌سازی شده‌است.

مایکروسافت، اخیراً مدل زبانی کوچکی به نام Phi-3 را منتشر کرده و شرکت‌های دیگری همچون متا نیز نسخه‌هایی از مدل‌های زبانی بزرگ خود را برای پروژه‌های کدنویسی منتشر کرده‌اند.


اگر علاقه‌مند دنیای تکنولوژی هستید حتما شبکه‌های اجتماعی فیسیت را در اینستاگرام، تلگرام، روبیکا، توییتر و آپارات را دنبال کنید.

منبع خبر: gizmochina.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر