ماد سونیک در بازی جدید سوپر ماریو

Untitled-1.jpg

بازی Super Mario Bros Wonder، یکی از مورد انتظارترین بازی‌های امسال بود و همانند دیگر عناوین پرطرفدار، با هجوم سازندگان ماد مواجه شده است و ویژگی‌های جالب و جدیدی توسط بازیکنان به بازی اضافه شده است. یکی از بهترین مادهای موجود، تجربه بازی همراه با شخصیت سونیک به جای ماریو است.

بعد از گذشت ده سال از انتشار آخرین نسخه دو بعدی بازی سوپر ماریو، بازی Super Mario Bros. Wonder به همراه صداپیشه‌ای جدید به بازار عرضه شد اما قبل از عرضه رسمی در کنسول نینتندو، فایل‌های آن در اینترنت لو رفت و با کمک شبیه‌‌ساز Ryujinx (شبیه‌ساز محبوب بازی‌های Nintendo Switch بر روی کامپیوتر)، یک هفته قبل از منتشرشدن آن، به صورت 4K و 60 فریم بر ثانیه بر روی کامپیوتر قابل بازی بود. اکنون تمام سازندگان ماد در حال کار بر روی این پروژه هستند و یکی از اولین مادهای ساخته شده برای این بازی، فحاشی گل‌های سخنگو در بازی است!

mario-wonder-swearing-flower.jpg
-

تا به حال مادهای زیادی برای این بازی ساخته و در دسترس قرار گرفته است که به شما امکان تجربه این بازی با شخصیت‌های مختلف مانند والاس، گارفیلد و... را می‌دهد اما شاید به نظر جالب‌ترین ماد این بازی، قراردادن رقیب سرسخت این سری یعنی شخصیت سونیک به جای ماریو است. (خوشبختانه هنوز شخصیت cj به این بازی راه پیدا نکرده است!)

طراحی این شخصیت در ماد، همانند ظاهر اولیه او در نخستین بازی سونیک است که می‌توانید در ویدیو نیز مشاهده کنید. در این بازی هنگام پریدن از ارتفاع، ماریو از کلاه خود استفاده می‌کند اما این ماد به نحوه‌ای طراحی شده که باعث می‌شود همانند بازی‌های سونیک، این شخصیت از دم خود استفاده کند. به گفته GhostsSoup، خالق این ماد، در آینده‌ای نزدیک تمام شخصیت‌ها، مکان‌ها، صداگذاری‌ و... با ویژگی‌های بازی سونیک جابه‌جا خواهند شد و تا به حال 9 درصد از انجام این پروژه کامل شده است.

یکی دیگر از پروژه‌های ماد جدید، توسط BigSharkZ در X (توییتر سابق) معرفی شد که در آن شخصیت Kirby، به جای شخصیت Yoshi قرار خواهد گرفت. البته هنوز زمان عرضه این ماد مشخص نشده و تنها یک ویدیو از نمایش این شخصیت در بازی منتشر شده است که از لحاظ ظاهری بی عیب‌ونقص در حال اجراست. این ویدیو را در اینجا برای شما قرار می‌دهیم.

استفاده از ماد برای بعضی از پلیرها جذاب است درحالی که عده‌ای دیگر، بازی اصلی را نسبت به ماد ترجیح می‌دهند. شما جزء کدام دسته از گیمرها هستید؟ آیا استفاده از یک شخصیت در بازی که هیچ ارتباطی با نسخه اصلی ساخته شده ندارد برای شما جذاب است؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: thegamer.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر